Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 07:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

yodawgyo skrev:
LOL. Du starter tråden fordi du tror du kan være i fare. 46 minutter senere vil du vide med hvad du skal re-dosere. Hyggehygge

Tror bare det var fordi jeg blev fuldstændig overvældet af den der eufori.

Men når jeg har en helveds masse narko liggende, så ved jeg at når nedturen ligepludselig kommer så har jeg ikke viljestyrke nok til at redosere.

Derfor jeg godt vil vide hvad der er "Mindst dumt" at redosere med

Junior medlem

Lol Snubi = Kulingo bare fordi jeg har en historie herinde, at jeg tænkte jeg ville lave en ny bruger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså, det du frygtede i din første post kan meget vel blive til virkelighed hvis du redoserer. Serotoninsyndrom er en reel risiko, og skaderne forvoldt på din hjerne og krop bliver langt værre.

kulingo skrev:
Sidste fredag tog jeg 1200mg MDMA over 6 timer. Selvom jeg ikke havde rørt noget som helst narko i 6 måneder for inden.

Du er godt klar over hvad du har gang i, ikke?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I et andet topic skriver du:
snubi skrev:
Altså jeg er i behandling hos en psykiater for deprresion og angst, og har været anbragt uden for hjemmet siden jeg var 8 år(er 22 år nu)

Og har en lang social historie med flere indlæggelser på den lukkede og et par selvmordsforsøg.

Sys det er lidt at sparke til folk der ligger ned at give dem en bøde på 5000. Fordi de tager stoffer pga de har det dårligt med sig selv.

Nogen der har haft held med dette?

Jeg synes at du skal vente med at redosere til at du har fået styr det hele.. Eller endnu bedre, stop med at tage narko til du har fået styr på dit liv, for det gavner dig helt sikkert ikke! Det lyder ikke som om du tager stoffer for at "hygge" dig, men for at "komme lidt væk" og det er bestemt ikke en sund måde at bruge dem på.

Junior medlem

SortSnog skrev:
Altså, det du frygtede i din første post kan meget vel blive til virkelighed hvis du redoserer. Serotoninsyndrom er en reel risiko, og skaderne forvoldt på din hjerne og krop bliver langt værre.

kulingo skrev:
Sidste fredag tog jeg 1200mg MDMA over 6 timer. Selvom jeg ikke havde rørt noget som helst narko i 6 måneder for inden.

Du er godt klar over hvad du har gang i, ikke?

Altså har været i et ret voldsomt misbrug fra jeg var 16 til jeg var 18 sniffede jeg Amfetamin/Ritalin hverdag. Startede med 5-7 kicks hver fredag og og da jeg stoppede var jeg oppe og æde 30-50 kix hver fredag. Og da min tolerance for Methylphenidat var på sit højeste kunne jeg sluge 40 x 36 mg concerta i en mundfuld.

Men stoppede så helt og er så faldet i engang i mellem siden. Har så været helt clean i et halvt år, men i fredags gik jeg helt amok i MDMA'en igen. og i min koger bestilte jeg narko hjem for ca 3000.

Og jeg kender mig selv godt nok til at jeg ikke stopper før jeg ikke har mere tilbage, har sgu ikke rygrad til at smide det ud.

Jeg har en depression og angst. Og har også en del selvmordstanker. Også derfor jeg tog så meget i dag.

Men når jeg løber tør så skal jeg have noget hjælp til det her. Det har jeg indset.

Hvad vil i anbefale mig:

Blive indlagt på psykiatrisk afdeling
Eller blive indlagt på "Rehab"

Junior medlem

Psyduck skrev:
I et andet topic skriver du:
snubi skrev:
Altså jeg er i behandling hos en psykiater for deprresion og angst, og har været anbragt uden for hjemmet siden jeg var 8 år(er 22 år nu)

Og har en lang social historie med flere indlæggelser på den lukkede og et par selvmordsforsøg.

Sys det er lidt at sparke til folk der ligger ned at give dem en bøde på 5000. Fordi de tager stoffer pga de har det dårligt med sig selv.

Nogen der har haft held med dette?

Jeg synes at du skal vente med at redosere til at du har fået styr det hele.. Eller endnu bedre, stop med at tage narko til du har fået styr på dit liv, for det gavner dig helt sikkert ikke! Det lyder ikke som om du tager stoffer for at "hygge" dig, men for at "komme lidt væk" og det er bestemt ikke en sund måde at bruge dem på.

Er skam godt klar over jeg er ude i noget lort igen.

Men grunden til at jeg tog de kæmpe doser her i dag var fordi jeg havde det af helveds til

Har prøvet med alprazolam, diazepam, etizolam osv. Men har stadig selvmords tanker

Og så er det bare jeg tænker hvad i alverden skulle de kunne gøre på et afvænningshjem/Psykiatrisk skade stue. Som jeg ikke selv kan :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

kulingo skrev:

Og så er det bare jeg tænker hvad i alverden skulle de kunne gøre på et afvænningshjem/Psykiatrisk skade stue. Som jeg ikke selv kan :(

Med den måde du bruger stofferne på gør du det bare værre for dig selv efterfølgende. I første omgang kan kontakten til en af de to ovenstående forhindre dig i at skade dig selv så meget. Forhåbentligt på længere sigt hjælpe dig til at du får det bedre.

Håber det bedste for dig. Pas nu på dig selv.

Junior medlem

WTF seriøst drop stofferne for en tid, det lyder fandme helt hen i vejret det der! Og du kan SAGTENS få hjælp via psykiatrien/Psykolog osv.
Det du har gang i ender sku galt en dag, søg hjælp og gerne snart.. God vind herfra :)

Junior medlem

Nicklazz skrev:
WTF seriøst drop stofferne for en tid, det lyder fandme helt hen i vejret det der! Og du kan SAGTENS få hjælp via psykiatrien/Psykolog osv.
Det du har gang i ender sku galt en dag, søg hjælp og gerne snart.. God vind herfra :)

Havde også droppet dem. Men faldt sku i. Og jeg er desværre typen der suger indtil posen er tom :(

Men ja har os indset at jeg skal ha noget professionel hjælp har også fået en tid til en psykiater.

Men det er først den 30 november :(

Junior medlem

kulingo skrev:

Havde også droppet dem. Men faldt sku i. Og jeg er desværre typen der suger indtil posen er tom :(

Men ja har os indset at jeg skal ha noget professionel hjælp har også fået en tid til en psykiater.

den 30 november det var sku noget af en lang ventetid når du har det som du har.. Du må hvertfald sørge for og have nogen og snakke med om dine problemer, og prøve og finde noget andet og bruge din tid på end og tage stoffer.. Men det har du sikkert hørt masser gange, håber bare du holder ud og ved af der er en vej ud og du KAN få det bedre.

Junior medlem

Nicklazz skrev:
kulingo skrev:

den 30 november det var sku noget af en lang ventetid når du har det som du har.. Du må hvertfald sørge for og have nogen og snakke med om dine problemer, og prøve og finde noget andet og bruge din tid på end og tage stoffer.. Men det har du sikkert hørt masser gange, håber bare du holder ud og ved af der er en vej ud og du KAN få det bedre.

Ja sys også det er ret lang tid. Men da der er stor mangel på psykiatere i danmark er det desværre standarden.

Har også lige holdt en pause på ca 6 måneder. Men når jeg så falder i, så går jeg helt amok i et par uger. Og så stopper jeg igen.

Ville bare ønske jeg en dag kunne stoppe for altid.

Medlem

Afhængigt af hvor du bor kan du være interesseret i Arne Mejlhede i Hobro for at få en kortere ventetid. Han er også tilmeldt den offentlige sygesikring selvom han er privatpraktiserende, så hvis du har en lægehenvisning inde på henvisningshotellet skal du ikke betale en krone.
Jeg har kun været hos ham en gang, men han gav mig olanzepin for snart en uge siden, og for første gang i mit liv er det ikke som at have et tordenvejr af tankemylder inde i hovedet når jeg er ædru.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
yodawgyo skrev:
LOL. Du starter tråden fordi du tror du kan være i fare. 46 minutter senere vil du vide med hvad du skal re-dosere. Hyggehygge

:hm:

Du falder død om, kulingo (trådstarter). Alene fordi du opfatter dig selv som en narkoskraldespand.

kulingo skrev:
Er på vej lidt ned nu, så tror det går. Men jeg kender mig selv så godt til at jeg kommer til at redeosere senere :(

Hvad sys i ville være det "mindst" dumme at redosere med?

[...]

Og hvad vil i anbefale til comedown?

[...]

Har været så dum at købe narko hjem for 3k og jeg har ikk rygrag nok til at smide det ud :(

Du søger redoseringer til din nuværende rus OG til comedown af din nuværende rus. Du blander farlige stoffer på kryds og tværs. Hvis du havde det dårligt for 45 minutter siden, tror du så ikke du får det dårligere efter dine redoseringer?

Ingen har bedt dig om at smide noget som helst ud, og du er ikke tvunget til at spise dit narko nu og her.

Dette er ikke et angreb men en oprigtig hånd på din skulder: Tag dig sammen. Revurder hvad du har gang i. Og ikke mindst: Spar os for dine ked-af-det-smileys. De er malplaceret og retfærdiggørende overfor et blandingsmisbrug du har kørende.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Og når du endelig falder i...Så lad dog vær med at købe ind i kilovis, så er det klart du ikke kan stoppe.

Junior medlem

Hold da kæft hvor er det dumt...
Først indtager du med vilje en seriøs og stor kombination af rc's hvis synergiske virkning ikke er sikker og spørger om hjælp og så snart du finder ud af at du ikke er helt fucked begynder du at spørge om hvad du SÅ skal blande det med....
Prøver du bevidst at komme på hospitalet???
Og med det "forbrug" så er der jo nok en ret åbenlys grund til din angst, depression og selvmordstanker - det er ikke for at slå dig ned men det kræver altså ikke en psykiater at binde den knude op - dog kræver det sikkert en for at sørge for at lortet ikke går i knude igen så det er godt at du har kontakt til en.
Jeg er selv lige startet hos en i fredags (han skal undersøge om jeg har ADD) og kan varmt anbefale det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]