Det er ganske normalt at folk har forskellige, naturlige tolerancer.
Hvis jeg skal i byen på MDMA, starter jeg som regel med 350 mg. i en bombe. Redosering 200 mg., ca. en times tid efter. Eventuelt efterfulgt af et par lines lidt senere på aftenen, når man nu gerne vil forlænge rusen lidt, på trods af at man ligner én der for længst burde have taget hjem

Hvis jeg følger dette, kan jeg sagtens agere normalt, uden folk kan se jeg er påvirket (med mindre de fokuserer på mine pupiller).
Dette doseringsmønster passer perfekt til byen, men hvis jeg skal til koncert el. på festival sætter jeg ofte dosen til omkring 400 el. 450 mg. hvor jeg så lige får dét mere ud af det, og kan nyde koncerten 100 %.
Så er der den helt vilde udgave, hvor man er sammen med nogle venner og veninder og er i humør til den rus hvor man bliver hjemme i trygge omgivelser, og man ligger og ruller rundt nede på gulvet af ren lykke og vrider sig af ualmindelig dejlig orgasme-kropsfornemmelse, gerne med en dejlig pige som man samtidig kan ligge og nyde og mærke hvor blød hun er. Der skal omkring 550 - 650 mg. for at opnå denne ellers utopiske tilstand, der overgår alt andet.
OSB: Jeg vil IKKE anbefale andre at kaste sig ud i disse doser, da det som sagt er meget individuelt hvilken naturlig tolerance hver enkelt individ har. Jeg ved at disse doser gælder for mig og NOGLE af mine beskendte. Jeg har flere andre bekendte som opnår den utopiske tilstand efter blot efter 200 - 250 mg. Det er vigtigt at understrege at alle disse bekendte kun har prøvet MDMA 2 - 4 gange i alt, over en periode på 1½ år. Ingen af dem har eksperimenteret med andre stoffer.
SortSnog > Jeg er meget interesseret i at vide hvilke andre stoffer som kan få én til at blive blæst, og samtidig er mindre skadeligt en MDMA?