Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

OhImNew skrev:
Når du har været i tvivl om hvor meget du har kunnet mærke efter 80 mg nasalt, er jeg overbevist om at du skal op på måske 200 mg for at få en ordentlig og optimal effekt oralt - måske endda mere, alt afhængig af din modtagelighed generelt.

Det meste mdma i Danmark er omkring de 50 procent rent (ifølge sst undersøgelser af beslaglagte stoffer), og så lyder det som en fornuftig dose at lægge ud med :)

Nyd det, det er en fantastisk oplevelse, du aldrig vil glemme, men glemmer alligevel :p

Satme noget dårligt emma så Mine kammerater der prøvede det for første gang fik 0,04x3 over cirka 6-7 timer og et par joints de var helt væk

Medlem

Xazon skrev:
OhImNew skrev:
Når du har været i tvivl om hvor meget du har kunnet mærke efter 80 mg nasalt, er jeg overbevist om at du skal op på måske 200 mg for at få en ordentlig og optimal effekt oralt - måske endda mere, alt afhængig af din modtagelighed generelt.

Det meste mdma i Danmark er omkring de 50 procent rent (ifølge sst undersøgelser af beslaglagte stoffer), og så lyder det som en fornuftig dose at lægge ud med :)

Nyd det, det er en fantastisk oplevelse, du aldrig vil glemme, men glemmer alligevel :p

Satme noget dårligt emma så Mine kammerater der prøvede det for første gang fik 0,04x3 over cirka 6-7 timer og et par joints de var helt væk

Så er det godt nok noget super-MDMA du får fat i, hvis dine venner er "helt væk" af 40 mg. Treshold er 30 mg.
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

Dedikeret medlem
Brugeravatar

3 x 40 mg...

Dedikeret medlem

3 x 40 mg ville jeg os sagtens kunne mærke uden tvivl ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

~110mg bliver jeg allerede godt smeltet af. Ved ikke hvor rent dit mdma er, men pas på med dosen. Det kan hurtig blive uoverskueligt hvis du starter på 180mg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså jeg bliver godt påvirket af 150mg uren, dansk MDMA. Så nej, det er ikke en god idé at tage 200mg...

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
150-180mg i en bombe er sku okay meget..

120 mg i en bombe er en fin rus også kan du altid redosere med 50mg nasalt..

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg stjæler lige tråden:

Jeg kan sagtens tage op imod 300 mg på en aften, uden at jeg synes, at det er det for meget. Og før i begynder at råbe om tolerance, så er det altså med et halvt år imellem. Jeg forstår det ikke. Min ven, hvis pusher solgte mig noget her forleden, sagde, at han blev blæst en hel aften af 120 mg.

Mit spørgsmål er: Er der nogle, der simpelthen bare har en unormal høj, naturlig tolerance?

Peace
/MartinLP

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså inden for almindelig medicinsk behandling er det individuelt hvad der fungerer bedst for patienten, så det kan da sagtens tænkes at det samme gælder stoffer. :)

Dedikeret medlem

jeg har kun en ting og sige :rocking: gi mig noget mere NARKO!!! :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MartinLP skrev:
Jeg stjæler lige tråden:

Jeg kan sagtens tage op imod 300 mg på en aften, uden at jeg synes, at det er det for meget.

Det handler jo heller ikke om hvor meget du KAN tage, men hvor meget du BEHØVER at tage.

Medlem

Geografisk sted: århus
MartinLP skrev:
Jeg stjæler lige tråden:

Jeg kan sagtens tage op imod 300 mg på en aften, uden at jeg synes, at det er det for meget. Og før i begynder at råbe om tolerance, så er det altså med et halvt år imellem. Jeg forstår det ikke. Min ven, hvis pusher solgte mig noget her forleden, sagde, at han blev blæst en hel aften af 120 mg.

Mit spørgsmål er: Er der nogle, der simpelthen bare har en unormal høj, naturlig tolerance?

Peace
/MartinLP

Sagtens. Jeg har veninde, som har prøvet 100 mg og en anden aften 150 mg i en bombe + redoseringer. Hun får ikke den vilde effekt, som os andre.
Hun kan hvert fald ikke genkende halvdelen af det vi andre oplever

300 mg er da også en meget normal dose, alt efter hvor længe du bliver ved med at redosere ?

Junior medlem
Brugeravatar

@detumagepar

Jeg er ikke sikker på, at der er bred enighed om, at 300 mg er en normal dose. Jeg redoserer også over lang tid, men jeg undrer mig bare.

Er der nogle der kan komme med en forklaring på dette, eller må jeg nøjes med det ligetil svar?

Peace
/MartinLP

Junior medlem
Brugeravatar

@Sortsnog

Undskyld hvis mit verbum havde den forkerte klang. Med "KAN" mente jeg sådan set også "hvor meget, jeg har brug for, før jeg føler mig normalt blæst på den kære Emma" ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså jeg tror de fleste KAN tage 500 mg og mere inden for kort tid, uden at få det dårligt, det er der ikke noget unormalt i, det var vel det der var dit spørgsmål. Og især hvis du redoserer over længere tid, så er 300 mg ikke noget man bør få det dårligt af.

Min egen erfaring er at jeg har rigeligt i lidt mindre end 200mg som startdose, til at give en dejlig følelse i kroppen og sindet, bølgende orgasmer og elskende hele verden. Jeg har også taget større doser, men der synes jeg bare det hele bliver mere smattet, man bliver dummere, kommer længere væk, men ja, kropsfølelsen er mere markant.
Hvis det bare handler om at man skal være blæst og ude af denne her verden er der andre stoffer der bedre egnet til formålet, og mindre skadelige.

Renheden har dog også noget at sige her. Det kan være du sidder med noget med en renhed på 40%, mens andre måske har noget på 80%. Så det kan kun anbefales at starte lavt.

Medlem

Det er ganske normalt at folk har forskellige, naturlige tolerancer.

Hvis jeg skal i byen på MDMA, starter jeg som regel med 350 mg. i en bombe. Redosering 200 mg., ca. en times tid efter. Eventuelt efterfulgt af et par lines lidt senere på aftenen, når man nu gerne vil forlænge rusen lidt, på trods af at man ligner én der for længst burde have taget hjem :) Hvis jeg følger dette, kan jeg sagtens agere normalt, uden folk kan se jeg er påvirket (med mindre de fokuserer på mine pupiller).

Dette doseringsmønster passer perfekt til byen, men hvis jeg skal til koncert el. på festival sætter jeg ofte dosen til omkring 400 el. 450 mg. hvor jeg så lige får dét mere ud af det, og kan nyde koncerten 100 %.

Så er der den helt vilde udgave, hvor man er sammen med nogle venner og veninder og er i humør til den rus hvor man bliver hjemme i trygge omgivelser, og man ligger og ruller rundt nede på gulvet af ren lykke og vrider sig af ualmindelig dejlig orgasme-kropsfornemmelse, gerne med en dejlig pige som man samtidig kan ligge og nyde og mærke hvor blød hun er. Der skal omkring 550 - 650 mg. for at opnå denne ellers utopiske tilstand, der overgår alt andet.

OSB: Jeg vil IKKE anbefale andre at kaste sig ud i disse doser, da det som sagt er meget individuelt hvilken naturlig tolerance hver enkelt individ har. Jeg ved at disse doser gælder for mig og NOGLE af mine beskendte. Jeg har flere andre bekendte som opnår den utopiske tilstand efter blot efter 200 - 250 mg. Det er vigtigt at understrege at alle disse bekendte kun har prøvet MDMA 2 - 4 gange i alt, over en periode på 1½ år. Ingen af dem har eksperimenteret med andre stoffer.

SortSnog > Jeg er meget interesseret i at vide hvilke andre stoffer som kan få én til at blive blæst, og samtidig er mindre skadeligt en MDMA?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså jeg hælder meget til methylone, fordi det ikke er så stærk en releasing agent for serotonin som MDMA og derfor har jeg en idé om at det ikke slider lige så hårdt på hjernen. Der er dog ikke lavet forskning i det på samme niveau som MDMA, og jeg tror også at det har en tungere cardiovaskulær belastning, så det er ikke skidesmart hvis man har dårligt hjerte.
Det kan også være subjektivt for mig, at jeg ikke har taget skade af et stort forbrug af det eller udviklet afhængighed. Så jeg ville ikke tage imod mit råd, men fortsætte med MDMA. Der er nogle teorier om at potentiel neurotoxitet af MDMA skyldes dannelsen af frie radikaler. Her vil jeg anbefale alpha-lipon syre da det er en rigtig stærk antioxidant. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså hvad mener du med blæst? Hvis du bare skal miste kontakten til verden, så tage noget ketamin eller methoxetamin. Ellers en kraftig dosis svampe eller LSD.
Du kommer nok til at mangle toppen af kropsfornemmelsen. Ang. den loved up feeling er alligevel væk oppe i de doser, så det kan vist være godt samme med den.

Medlem

NeXuS > Uden at vide det, tvivler jeg på at Methylone er mindre skadeligt end MDMA. MDMA er i forvejen et af de mindst skadelige, kendte rusmidler - se link nedenfor.

SortSnog > Både LSD og Ketamin er mere skadeligt end MDMA. Jeg er i tvivl om Methoxetamin (da jeg ikke kender det) og svampe. Se denne rapport (side 176 el. Ev 114/115):
http://news.bbc.co.uk/2/shared/bsp/hi/p ... report.pdf

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
LSD mere skadeligt end MDMA?!?! :hm: Den var ny....

Den der rapport skull vel aldrig være lavet af david nutt? For han måler økonomisk skade på samfundet, ikke fysiologisk på individdet...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]