Er man ikke først fucked up når man tror trippet er virkelighed, eller er det bare jer chickentrippers som ikke fatter det, stoffer bliver aldrig virkelighed, det er illusioner, hvis man begynder at tro på disse illusioner så er man da godt nok på vej ned af, ikke for at hakke på nogen (selv om i hakker på mig) men det er min mening. TRIP=VIRKELIGHED, bliver jeres halluer der når det ikke virker mere og tror i virkelig på at nogle af de vilde ideer man får på div. skal tages seriøse, hvis man skulle tage sine ideer seriøse så skulle jeg være leder af 12 nye religioner, have stjålet månen og overtaget verdenen 30 gange, grænser jeres ide med stoffer ikke til det sindsyge, hvis vi alle gik til psykolog og vi var ærlige, så var jeg squ nok den eneste der gik derfra uden en spændetrøje og 10 ruller gummitapet (hakker stadigvæk ikke på nogen, siger bare min mening) - hvis man ikke kan holde på virkeligheden og se at stoffer bare er trip, hmm, så hyg jer, for det får i aldrig mig til at tro på.
Øv hvor tabt.
Til qvaktussen: Hvis du virkelig mener at dine trip er din virkelighed så må du have et stort stort problem, søg psykolog er mit råd for du er da vist ved at miste kontrollen, har du da trippet så meget at du ikke længere kan se den rigtige verden, eller er du bange for at være her, det er jeg ikke og jeg vender altid tilbage, men det kan jeg høre at du ikke gør "Trippet er det mest virkelige" hmm, shiat, hvor er du fucked up, jeg troede det samme engang og der var jeg ude i et misbrug, så når du engang har prøvet at flygte hver dag så kan du komme tilbage og snakke med om hvad der er virkeligt og hvad der ikke er virkeligt mkay, dette er at hakke på, for jeg finder mig ikke i at folk begynder at fortælle mig hvad der er virkeligt, jeg kender min virkelighed og den er ikke stoffer, er din det? By the way, mangler du kærlighed i dit liv siden du ser dit trip som en virkelighed, virkeligt for mig er kærlighed, en kvinde der elsker mig, ikke et fucking trip, intet kan måle sig med kærligheden, SÅ FUCK JER, FUCK E, FUCK SHROOMS,FUCK ACID, FUCK ALL KINDS OF DRUGS, BUT DONT FUCK WITH LOVE.
Briller: Barnlig holdning til stoffer, hmm, du skulle snakke, børn får badtrips, folk med kontrol får ikke bad trips, jeg har aldrig og jeg siger det igen, aldrig været på et dårligt trip, og jeg kommer det aldrig men det er nok fordi jeg har en "barnlig" holdning til stoffer, nooooooooooot, jeg har styr på det, åbenbart mere en jer (nogle af jer). ------------------ My mind is free.
How about yours?
[This message has been edited by SHAMAN (edited 02-02-2001).]
[This message has been edited by SHAMAN (edited 02-02-2001).]
|