Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 15:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Der er lige nogen der må fortælle mig hvordan man indtager det der salvia divornum (hmm) - og hvor vildt er det, jeg er totalt newbie med henhold til salvia - men jeg tror den er fed, jeg vil bare ikke eksperimentere i de forkerte doser.
Har hørt man ryger det på bon, skal man bare mixe det som hashise eller hvad, og smager det af bæ? Billede Billede Billede

------------------
My mind is free.

How about yours?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det smager ikke meget værre end pot. Jeg vil anbefale at du køber et ekstrakt hvis du vil prøve det. Mange kan ikke rigtigt få nogen kraftig virkning af normale blade.
Der er ingen grund til at mixe det; blot ryg det så varmt som muligt, gerne med en lighter med specielt varm flamme. Det er ikke nødvendigt at ryge på bong, men hvis du bedst kan li' det, er det nok det rareste.
Du kan jo prøve f.eks. 1/4 gram 5X ekstrakt. Det sparker de fleste langt væk hvis man ryger det rigtigt.
Som du forhåbentlig ved er det langt fra et party-drug. Man risikerer at havne i en helt anden, og meget mystisk verden. Læs nogen af triprapporterne hvis du ikke allerede har gjort det. Virkningen er kun omkring 20 minutter.

------------------
"Computer games don't affect kids. I mean if Pac man affected us as
kids, we'd all zip around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Er det ikke muligt at tage det oralt sammen med en MAOi ?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Nej, det vil ikke hjælpe. Salvinorin A er ikke et alkaloid, og bliver derfor ikke nedbrudt af MAO.
Det er muligt at få en oral effekt af salvia ved sublingual brug i et godt stykke tid (omtrent et kvarter, vil jeg tro), men effekten bliver aldrig så intens som ved rygning af den samme mængde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Hvad skal dser helt præcist til for at indtage det oralt ? Er der nogen der har prøvet det ?

------------------
Støt fri hash !

Vil det sige at jeg får ca, 80 minutters trip for 249 kroner, det er da lidt dyrt, men hvis det er det vildeste må jeg prøve det, kan man ikke starte med en mindre dosis feks 1/8 gram, eller giver det ikke samme effekt, hmm må man ryge hash sammen med det? Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem

@darkraver Billede

ja, jeg kom i tanke om lige efter jeg havde postet at det må være DMT jeg tænkte på *GG*

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei !
Dosering på Salvia varierer en hel del ser jeg. 1/4 gram 5x ekstrakt er en høy dose skal man gå etter doseringen de som selger det anbefaler. I 1 gram med 5 x ekstrakt er det 10 gode røykingser, å anbefale 1/4 gram med ekstrakt er rimelig mye synes jeg. Jeg har røyket 5 x ekstrakt selv mange ganger OG fått en fantastisk virkning på doser ned til 80mg ( 1 gram delt i 10-12 doser ).
Daniel Siebert , Herbal-Shaman og andre som selger Salvia anbefaler 100 mg 5 x ekstrakt som en potent dose, men hvis det er bare bladene man skal røyke , bør man starte med 1/4 gram . Jeg tror at folk som røyker STORE doser Salvia - ekstrakt, vil kutte det ut etter noen ganger , da trippen er vanskelig å bearbeide, både under trippen OG etterpå. Det er en vill tripp, og jeg vil anbefale det til alle som tror de er sikker på noe som helst.

"Reality is what you can get away with,right now"

Insane psychedelia user!

@McShroom: Ja, 1/4 gram er en relativt høj dosis. Jeg har bare problemer med at få et rigtigt gennembrud med lavere doser. Det skyldes måske at jeg ikke formår at ryge stadset varmt nok. Jeg giver dig ret; start med 1/10 gram og se hvordan det går!

Dedikeret medlem

og bare ryg hash sammen med....

men hvorfor.... er det ikke godt nok ...?

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

Hash er min jordforbindelse, alle gange jeg har taget noget uden at ryge den fede er jeg gået ned, så trip uden hash for mig er et badtrip og det gælder alle stoffer, hash er godt, hash er sundt, ryg det derfor året rundt *griiiiiiin*, så hvis man tager mit hash fra mig så bliver jeg newbie hvad alt angår, he he he, HASH ER MEDICIN, hvis jeg ikke røg den fede engang imellem så blev jeg nok sindsyg.

------------------
My mind is free.

How about yours?

Junior medlem

Det kan godt være du er shamanisk lige nu men når du Ryger salvia er du værken menneske eller dyr, og ordet Free your mind eksistere ikke længere. Hold dig væk fra det.. mit ´råd! Billede

Det er vel op til mig hvad jeg bliver, believe me, der findes ikke det jeg ikke kan styre, og salvia er bare endnu et trip der skal tæmmes, Free your mind to free your soul, så hvis jeg forlader kroppen eller hvis den bliver manipuleret til noget andet, så er det vel det, det er bare et trip ikke, det er jo ikke virkeligt.

------------------
My mind is free.

How about yours?

Dedikeret medlem

Det var dog en ualmindlig barnlig holdning til stoffer...

tsk!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
"det er bare et trip ikke, det er jo ikke virkeligt"

hmmmm.... er det ikke virkeligt? hvad fanden er det så?

Efter min menning er det, det mest VIRKELIGE af alt, mon ikke du skulle overveje dine "psychedeliske" vaner en ekstra gang...

Er man ikke først fucked up når man tror trippet er virkelighed, eller er det bare jer chickentrippers som ikke fatter det, stoffer bliver aldrig virkelighed, det er illusioner, hvis man begynder at tro på disse illusioner så er man da godt nok på vej ned af, ikke for at hakke på nogen (selv om i hakker på mig) men det er min mening.
TRIP=VIRKELIGHED, bliver jeres halluer der når det ikke virker mere og tror i virkelig på at nogle af de vilde ideer man får på div. skal tages seriøse, hvis man skulle tage sine ideer seriøse så skulle jeg være leder af 12 nye religioner, have stjålet månen og overtaget verdenen 30 gange, grænser jeres ide med stoffer ikke til det sindsyge, hvis vi alle gik til psykolog og vi var ærlige, så var jeg squ nok den eneste der gik derfra uden en spændetrøje og 10 ruller gummitapet (hakker stadigvæk ikke på nogen, siger bare min mening) - hvis man ikke kan holde på virkeligheden og se at stoffer bare er trip, hmm, så hyg jer, for det får i aldrig mig til at tro på.

Øv hvor tabt.

Til qvaktussen: Hvis du virkelig mener at dine trip er din virkelighed så må du have et stort stort problem, søg psykolog er mit råd for du er da vist ved at miste kontrollen, har du da trippet så meget at du ikke længere kan se den rigtige verden, eller er du bange for at være her, det er jeg ikke og jeg vender altid tilbage, men det kan jeg høre at du ikke gør "Trippet er det mest virkelige" hmm, shiat, hvor er du fucked up, jeg troede det samme engang og der var jeg ude i et misbrug, så når du engang har prøvet at flygte hver dag så kan du komme tilbage og snakke med om hvad der er virkeligt og hvad der ikke er virkeligt mkay, dette er at hakke på, for jeg finder mig ikke i at folk begynder at fortælle mig hvad der er virkeligt, jeg kender min virkelighed og den er ikke stoffer, er din det?
By the way, mangler du kærlighed i dit liv siden du ser dit trip som en virkelighed, virkeligt for mig er kærlighed, en kvinde der elsker mig, ikke et fucking trip, intet kan måle sig med kærligheden, SÅ FUCK JER, FUCK E, FUCK SHROOMS,FUCK ACID, FUCK ALL KINDS OF DRUGS, BUT DONT FUCK WITH LOVE.

Briller: Barnlig holdning til stoffer, hmm, du skulle snakke, børn får badtrips, folk med kontrol får ikke bad trips, jeg har aldrig og jeg siger det igen, aldrig været på et dårligt trip, og jeg kommer det aldrig men det er nok fordi jeg har en "barnlig" holdning til stoffer, nooooooooooot, jeg har styr på det, åbenbart mere en jer (nogle af jer).
------------------
My mind is free.

How about yours?

[This message has been edited by SHAMAN (edited 02-02-2001).]

Shroom selv om det var svært at forstå hvad du skrev fattede jeg det, heh heh, psykisk er jeg den samme når jeg tripper, bortset fra visuals og nogle skøre ideer, og det har jeg det fint med, jeg skal bare have store doser for at "træde ind i" den anden verden, det er vel ikke min fejl at jeg har det sådan, det er osse pissedyrt, men hvad er der ved at indtage en dosis som man ikke får noget ud af, jeg har da fundet ud af ting om mig selv som jeg ikke vidste før svampene, hvis nogle her havde mødt mig da jeg kun tog amf, så gad i squ nok ikke engang snakke med mig, så jo jeg kan bruge mit trip til noget, men det er meget begrænset idet at de mennesker jeg lærte at trippe af egentlig brugte svampe som et party drug, og jeg kan forstå på de fleste herinde at det er det ikke. Hmm, men tak for de vise ord.
Lige noget mere, jeg har meget svært ved at forstå min trip verden, jeg kan blive ramt af underlige følelser af had,glæde,kærlighed,vrede,fortrydelse på engang, men jeg ved ikke hvad dette betyder, så derfor kan jeg kun benægte dets virkelighed

------------------
My mind is free.

How about yours?

Medlem

jamen kæreste SHAMAN !
Jeg kan skam sagtens kende forskel på den trivielle hverdag jeg trasker rundt i og de trips jeg nu engang bestemmer mig for at tage. Jeg er ingen harcore tripper, jeg har prøvet svampe 4 gange og syre en enkelt, ellers taget E et par gange gange og røget tilpas meget hash. (dette er i løbet af min 2 årige "psychedelliske løbebane)

Noralt er jeg pisse ligeglad med de der "typer" der sådan set bare fyrre en masse pis af her på forumet, men alligevel synes jeg at du lukker mere end rigeligt pis ud!
(ja undskyld udtrykket)

Grunden til at jeg tripper en gang imellem er: 1) for at hænge ud med nogle gode og kære venner jeg har lært at kende gennem mit 19 årige lange liv.
2) for at få løsnet op for en evt. fortrængt følelse jeg render rundt med!

(jeg har hverken trippet nok, eller levet nok til at være personnen der skal komme med "guldkornene", men jeg forsøger alligevel at LÆRE af mine fejl(som jeg får begået rigelt af)

Jeg føler ingen trang til at afprøve diverse stoffer, hverken for at være "SEJ" eller for at smadre mit sind ! Jeg har nok i min trivielle hverdag, som jeg har lært at acceptere og værdsætte!(lissom fundet nogle "andre" værdier)

Når jeg siger at jeg opfatter trips som virkelighed er det ikke fordi jeg er en nutcase, der render rundt med desillusionerede forestillinger om verden, men fordi at de tanker og teorier man får under trips i bund og grund må komme fra de fortrængte følelser vi alle slæber rundt på!

Tilsyneladende ved du ikke ret meget om MDMA, udover de ting du har kørt fra nær og fjern, så det gider jeg slet ikke diskutere med dig! forhåbentligt har du mere styr på de andre psykoaktive stoffer, du så rask praler med at have "under kontrol" !

Når du nu siger at badtrips KUN er for "børn", og at det aldrig kunne ske for dig, "trykker" du bare på nogle knapper i mig, der får mit pis i kog! Jeg havde fået indtrykket af at du var en ca 20 årig fyr med en god håndfuld livserfaring - men åbenbart er du mere NAIV end et 5 årigt barn! Badtrips er ikke noget der "kun" sker for "børn", og en dag for du dit livs BADTRIP, og du vil forhåbentligt lære, bare en smule af det, for det har du åbenbart ikke gjort end til videre!

Ja det var sådan set hverken for at føre mig frem eller for at "flame" dig, det er bare min menning! Jeg hader dig ikke, jeg synes bare du er en arrogant nar at høre på (men det betyder ikke at vi IKKE kan være venner!)

(undskyld evt. stave/slå -fejl, jeg er temlig stiv i øjeblikket(fredags café) og burde måske ikke svare på sådanne "følelses mæssigt trykket posts i min tilstand, men her pissede du mig bare _af_.

jeg er ikke interesseret i at starte hverken intriger eller glamour, (så tag mit indlæg med et gram salt), og lad være med at være så SEJ, vi har fattet at du har fået prøvet dine "psychedeliske grænser" af, og at du er en hardcore tripper!)

phewww skal lige have luft....

[edit] det kunne forresten være fedt hvis du gad at skrive dit nick med SMÅ bogstaver (udover det første selvfølgelig), ligesom os andre "nutcases" der ikke rigtig har styr på noget som helst.

ja jeg er HELT sikkert for stiv til det her -endnu engang sorry, for de evt. traumer/agressioner jeg må have forudsaget dig(eller andre) -forsat god fredag /caqtus[edit]

--------------------
Respect has to be earned, not given!...
--------------------

[This message has been edited by caqtus (edited 02-02-2001).]

Du er da cool nok, du satte osse bare mit pis i kog, hvis man da kan sige det sådan - jeg vil bare ikke sætte mine trip i forbindelse med min virkelighed, for det får jeg det som regel temmelig skidt af, kroppen kan jo selv fremkalde hallucinationer, ved f-eks sult, men når man fremprovokere dem ved hjælp af div så kan man jo ikke længere kalde dem naturlige og derfor er de ikke realistiske. Og med hensynd til MDMA og E-piller så er det de stoffer som jeg selv mener at jeg har mest styr på, fordi det er det jeg har taget allermest af, he he, og jeg gider da ikke blive sur på dig over en diskution, det ville være for lamt - men når du har trippet igennem på svampe og div. så vil du nok osse opdage det samme som mig, trip er trip, mix it with reality and it becomes dangerous, i mit tilfælde, hvordan det er for dig er din sag, og jeg har før sagt at jeg snakker ikke om general viden om stoffer jeg snakker om hvordan de påvirker mig og ingen andre for jeg er ikke istand til bedømme hvordan div. virker på andre, jeg kender kun fornemmelsen af mit eget trip, mest fordi jeg ikke gider at prøve på at analysere andres, hmm er det forståeligt, så derfor gider jeg ikke have at folk siget til mig at jeg har en barnlig holdning, er ens holdning barnlig fordi den ikke er ens med resten af pøblens, næeh det er den ikke, så er man bare anderledes, det nyder jeg at være, men det her er første gang jeg er blevet kaldt noget så latterlig som barnlig bare pågrund af at jeg mener noget andet end jer. Jeg er ikke barnlig jeg nægter bare at skal bygge mit indtryk af ting på hvad andre har oplevet, hvad nu hvis jeg har oplevet noget andet hvad så - og jo jeg har trippet mange gange og i lang tid, livserfaring er mit liv ved siden af mit trip, og så har jeg trip erfaring, og den er stor på nogle punkter og lille på andre.

Til briller:
Uddyb venligst hvad det er der er barnlig, for hvis du nu var lidt mere voksen når du skrev topics så slap man for at skulle blive småhidsig fordi du kommer med en så flad kommentar, uddyb det eller har du ikke lært det endnu?
*griner*

Ps. med hensyn til min lille viden om MDMA vil du lære at lave det, for jeg har underligt nok opskriften på det, og mystisk nok så har jeg brugt godt og vel 11 måneder på at udforske dette, hvor 4 af dem var hverdags forbrug, så lad være med at bitche om MDMA til mig, for det er squ det stof jeg har tjek på. Ligesom Feta og Coke, for det var disse tre jeg startede op med, i store mængder i lange perioder, så lad være med at gå imod med med hensyn til de stoffet ok.

------------------
My mind is free.

How about yours?

[This message has been edited by SHAMAN (edited 03-02-2001).]

[This message has been edited by SHAMAN (edited 03-02-2001).]

Medlem

Nej det er sq fair nok, jeg kan godt se nogle af dine pointer...

Jeg mener bare at de oplevelser man har på div. psychedeliske stoffer, er i forbindelse med de ting vi oplever i "virkeligheden" , men klart at at man ikke skal blande dem sammen...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]