Så vidt jeg ved er renhed underordnet..
Men for og svare på indlægget, vil jeg sige at det er dumt og gå ind og melde sig selv, for det er næsten helt sikkert at politiet ikke tror på den historie.. Men under alle omstændigheder - Og det kan jeg garantere, uden den mindste form for tvivl, så er der minimum en der får en straf og 300 gram kokain er altså en temmelig stor mængde, så er det besiddelse med tanke på videresalg og som jeg nævnte før, er 300 gram meget og enhver person med lidt kendskab til narkotika, vil give mig ret i at der ikke er en eneste betjent i hele Danmark der tror på at det er til personligt brug

Og hvis ejeren af lejligheden ikke politianmelder ham fyren som er den egentlige ejermand, for indbrud .. - Jamen så kan dine 2 venner forvente at anklageren, prøver at få begge 2 dømt for endnu en paragraf - Nemlig at prøve og forhindre politiet i at udføre deres arbejde.
Altså jeg kunne blive ved med at skrive løs om det her, men jeg magter simpelthen ikke og gøre det - Det var en meget dårlig opdigtet historie som dine venner fandt på..