Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
ville sku aldrig stikke mine kollegaer om jeg så fik en ½ mill

som sagt så alt med måde. hvis man ved man skal ind og lave noget farligt så ryger man slet ik. de dage er der massere af og det er skam os fint nok, det er ik noget vi skal eller er afhængige af, det bare et lille + som man kan tage med hvis tingene er til det

der er ikke nogen der bliver presset til noget, men det er næsten mere normalt at være fuckt end det er ikke at være

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
det er godt at høre :) Nu var det jo nok også kun mester der ville tage faldet hvis du meldte firmaet, det skulle nu heller ikke ses som en opfordring, bare en strøtanke fra min side af.. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
hehe det os bare iorden :)

men man skal sku passe på i den branche. måske er den "kun lige" chefen man rammer. men dermed rammer du os hans 100 medarbejdere som så vil have fat i dig ^^. det er ik et sted hvor man stikker hinanden det helt sikkert, der er os en del stykker med tattos i hele skalden og lign typer. ik noget man har lyst til at lægge sig ud med :O

Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
At have misbrugt Oxycontin igennem 4-5 år med sindsyge doser, nu sidder jeg fint fast med "ok" doser for at holde abstinenserne væk (får på recept).

Please tag jer i agt for dem, de er djævlen efter et godt stykke tids misbrug..
Husk at hold pauser.. LANGE Pauser efter et trip :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
jeg fortryder helt klart nogle weekender med rohypnol.
det er bare ikke så fedt at løbe rundt som en géle dukke og så ikke huske en skid bagefter.

Junior medlem

KRK skrev:
Fortryder de 5 år hvor jeg har røget alt, alt for store mængder cannabis, specielt de sidste to år som jeg i mere eller mindre grad anser for spildte år, selvom jeg er i min bedste alder. Det gør mig virkelig ked af det, at tænke på de ufattelig mange timer jeg har brugt på at sidde og være skæv alene. Heldigvis er røgen kommet under kontrol. Fortryder nogle få gange jeg har taget speed, men ud over det, har jeg altid brugt hårdere stoffer med respekt, d.v.s lange pause.

Det her er ingen kritik eller noget, men ren nysgerrighed.

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan folk kan ryge hver eneste dag i flere år. SÅ fedt er det sku da heller ikke at være skæv, og skidtet er jo ikke fysisk afhængighedsskabende. Vil du prøve at forklare hvad det er der gør, at folk som dig bare bliver ved med at fyre? Jeg mener, man får jo ikke en vild eufori eller andet der kan bruges som flugt fra virkeligheden. Jeg forstår det simpelthen ikke. Igen, ingen flaming eller nedgørelse eller noget som helst, bare undren. :)

Prøv at ryge til en anden gang, jeg har det ihvertfald med at få en syg hovedpine når jeg ikke ryger og kvalme osv.
Da det dæmper/fjerner alle ens problemer midlertidigt er det ligeså nemt at blive afhængig af som mange andre stoffer.
Fx har jeg selv røget hver dag i en kort periode selvom jeg ikke lige mente der var noget ved det før jeg begyndte, tager det hurtigt om sig hvis man har noget at ryge bliver det røget (røg for over 1200 den første uge selvom jeg mente hash var kedeligt før jeg startede).
Hvis du ikke har det godt eller trives hvor du befinder dig er det endnu nemmere at blive afhængig da det fjerner alle dine problemer, så oftest er det nok en psykisk afhængighed vil jeg tro.
Men jeg fik ihvertfald den værste hovedpine (meget værre end de værste tømmermænd) da jeg startede med at ryge 10-15 bonghoveder om dagen i en weekend fra starten af og holdt kold tyrker om mandagen - og stærk trang til at ryge for at den skulle forsvinde.

Junior medlem

Jeg fortryder kun mephedrone, det er ikke værd at ha prøvet. Men det er det er den enkelte substans, mængderne af lightergas amfetamin i ungdommens dage og et alt for omfattende og dyrt hashmisbrug er klart det jeg fortryder mest. Jeg sidder også med en følelse af at jeg har mistet nogle år som jeg kunne ha brugt på noget bedre. Det er dumt at fortryde, det er for sent, men det er jo en del af det liv man har levet og det er er fanme deprimerende at tænke tilbage på alt den spildte tid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det jeg fortryder mest er nok alle de smøger der er blevet røget til diverse fester... og så kokain, efter jeg har fundet ud af hvad for noget kræftfremkaldende lort det er cuttet op med (har heldigvis aldrig taget særligt meget kokain).

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg fortryder som sådan ikke noget stof, men jeg fortryder alle de penge jeg har brugt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: op'i'dig
Tror nok det var dengang jeg led af søvnmangel hvor jeg opsøgte min læge, og pga han mente at jeg have en depression og skulle tage en ''depression's test''. Og ud fra denne test (som btw var nogle helt utrolig meningsløse spørgsmål) mente han at jeg have en depression, og gav mig et glas med 12 tolmin piller (antidepressiv).

Han sagde at jeg skulle tage 1 pille, 1 time før jeg skulle i seng, og efter den time var gået valgte jeg så at tage 2 ekstra, pga manglende effekt. (som nok er det dummeste jeg i mit liv har gjort)

Det endte ud i at jeg ringede til min far, som jeg mente var det eneste rigtige menneske der var tilbage på jorden.
Og græd i 3 timer i telefonen, og fattede hat af noget som helst.
Troede virkelig at intet menneske, på denne jord kunne udholde eller elske mig.

Pills make you go crazy!... (især når man er en idiot som mig, der vælger at tage 3 gange så mange piller som man egentlig burde. :oops:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mosen
Jeg ved ikke om jeg fortryder det, men fandt hurtigt ud af at kokain ikke var noget for mig.. havde hele tiden lyst til mere og mere.
Kan godt lide rusen, men hader den måde den påvirker min personlighed og væremåde. kort sagt blev jeg til en volds psykopat.
og det betegner jeg bestemt ikke mig selv som

Junior medlem

Ud af de forskellige rusmidler jeg har prøvet må jeg dog sige at det var Hashen for mig der ikke kun ødelagde min ungdom, men som også var skyld i mit angstanfald, som nu stadig 3½ år efter er noget jeg har problemer med, hashen har jeg været stoppet med lige siden har ikke røget en eneste gang efter og har på ingen måder lyst til at opleve det samme som jeg gjorde dengang.

Røgen gjorde mig i starten meget indelukket og fra da jeg var 16-19 år lavede jeg ikke andet end at sidde med den samme vennegruppe og ryge ufatteligt store mængder, da jeg ramte de 18-19 år begyndte andre substandser at træde ind i billedet, jeg havde en gang før prøvet en meget lille dosis af E på en festival da jeg var 16, men jeg havde fået en meget lille rus i forhold til hvad jeg skulle til at opleve. Vi startede ud weekenden før skolestart med at købe en bunke E og gik ellers amok den fredag og lørdag, det fortsatte så det næste 1½ års tidog her blev der indblandet Speed, kokain, Dexofan, Ren MDMA, Methadrone noget ADHD medicin osv, samt bunker af hash.

Men da det endelig skulle gå galt var det en weekend uden nogen "hårde" stoffer, kun en enkelt joint en helt almindelig aften og så blev jeg indlagt med panik/angst, jeg gelmmer aldrig den dag og følelsen af at tro nu var det slut. Jeg siger ikke at de andre ting ikke har haft nogen påvirkning op til det, men det var hash der fik mig ud i det miljø der bragte mig videre til stoffer, og det var hashen der fuckede mit hovedet op på alle punkter.

Hvis jeg skulle fortryde noget ville det være hash jeg er ikke et sekundt i tvivl, og så selvfølgelig smøgerne ;)

Jeg har fundet mindst lige så meget glæde i at drikke alkohol, jeg kan have den samme gode føelse i kroppen, jeg kan tage i byen uden mit ansigt smelter og jeg har nøjer på over folk kan se jeg er blæst, og generelt snakker jeg meget bedre med folk(Tømmermændende er jo noget vi alle kan undvære, men det må man jo tage med sig).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Øv, jeg kom lige i tanke om dengang jeg inhalerede benzin, gjorde det en 5-6 gange i træk én aften. Jeg ved godt at det kunne have været langt værre, men jeg skammer mig stadig lidt over det alligevel.

Ellers er der selvfølgelig alkohol. Har lavet de dummeste ting på det, såsom at smadre et toilet til en privat fest i et forsamlingshus. Eller true mine venner med en stor køkkenkniv i et blackout, fordi de havde taget min dyne... :lol:
For satan jeg er glad for at jeg har været alkohol fri i godt og vel et år nu - et enkelt glas rødvin eller to kan jeg dog godt klemme ned. :)

Amfetamin vognen må jeg nok også hoppe på - kørte det stof alt for hårdt og i alt for lang tid af gangen da jeg gik på hf. Det stof har jeg til gengæld heller ikke rørt i 1-1½ års tid nu :)

Jeg har dog aldrig fortrudt et psykedelisk badtrip, jeg er af den klare overbevisning at det var nødvendigt for mig at gennemgå disse ubehagelige oplevelser for at lære mine egne grænser bedre at kende, samt at stoffet havde noget at fortælle mig. Faktisk så mener jeg at det er decideret sundt at badtrippe en gang i mellem, så man lige kommer ud på dybt vand og mærker sig selv, for at vende tilbage igen og opdage at der ikke skete noget, og der egentligt ikke er noget at være bange for.
Mine badtrips har lært mig, at der ikke er noget af være bange for så længe at stoffet ikke kan slå mig ihjel (fysiologisk). Frygt er i sandhed en misforstået ven.

Lidt offtopic til sidst, men hva faen, det er jo så hyggeligt.... :)

Mvh.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Fortryder at jeg bestilte 100g ren koffein pulver, og ellers gik amok, og nogen dage kom op på 2 gram om dagen...

Ellers så fortryder jeg altid Ritalin dagen efter.... man får det så helvedes dårligt af det skidt, men når man endelig har noget, er det så fandens svært at holde sig væk fra det.

Medlem

Jeg fortyder da jeg var 12 at jeg røg mig pisse skæv til en skole fest gik rundt med helt røde øjne og grine flip endte med min lære ringe til mine forældre..

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: chokoladeland i øst arabien nær syltetøjs-søen.
Damp piller...concerta O.D. Og Ritalin misbrug gennem over et halvt år sætter sine spor i hjertet og i psyken og sammen med en masse equazym og noget Ritalin uno bliver det ikke bedre men er nu begyndt at holde op på grund af smerter i brystet, paranoia og en psykotisk følelse af edderkopper der kravler op ad benene... Alle frarådes denne oplevelse :?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: chokoladeland i øst arabien nær syltetøjs-søen.
Jeg har valgt at leve af det - og andre ting fra samme skuffe. :P Så det er virkelig ikke nogen risiko jeg vil løbe. :)
Ved dog ikke om man måske bliver bedre til kreative fag? Kan godt forestille mig det.

Jeg er blevet langt mere kreativ og laver bedre karakterer siden jeg begyndte at ryge hash for 3 års tid siden. (det skal lige siges at jeg har ADD og det hjælper også på min depression og søvnproblemer.) Jeg har også lagt mærke til at de folk jeg har mødt der har taget stoffer har været meget kreative og også mere intellegente end nogle af de folk jeg kender der aldrig har rørt en Joint. Tilgengæld har de haft store hukommelses problemer og nogle af dem også psykiske problemer.

Medlem
Brugeravatar

jeg fortryder at jeg begyndte på subutex,el. jeg fortryder ihvertfald at jeg er blevet så afhængig af den medicin.

Medlem
Brugeravatar

Jeg er blevet langt mere kreativ og laver bedre karakterer siden jeg begyndte at ryge hash for 3 års tid siden. (det skal lige siges at jeg har ADD og det hjælper også på min depression og søvnproblemer.) Jeg har også lagt mærke til at de folk jeg har mødt der har taget stoffer har været meget kreative og også mere intellegente end nogle af de folk jeg kender der aldrig har rørt en Joint. Tilgengæld har de haft store hukommelses problemer og nogle af dem også psykiske problemer.

Lige meget hvor hårdnakket du vil påstå det modsatte, hjælper cannabis dig ikke med din depression. Punktum. Det hjælper heller ikke på søvnproblemer, måske i starten eller de første år, men i længden tror jeg ikke på, at cannabis hjælper på søvnproblemer. I hvert fald ikke hvis man ryger hverdag. At du drager en parallel til intelligens, kreativitet og cannabis, er noget du vælger at tolke på ud fra dine personlige følelser, men det fungerer bare ikke på den måde. Indtil vi ser en ordenlig videnskabelig undersøgelse af dine påstande, er det bare et subjektivt og ubrugeligt postulat, som skader mere end det gør gavn.

Har postet i tråden, men opdaterer: Fortryder mit forbrug af mdma. I flere år var jeg god til at holde mit forbrug på et minimum, ca. 3-5 gange årligt for at "bevare magien", men må erkende at jeg er blevet lidt for glad for mdma, og jeg tænker lidt for ofte på at tage det. Fortryder det ofte dagen efter, fordi jeg kan blive ramt af en yderst ubehagelig nedtur.

Medlem

Jeg fortryder mest af alt at jeg begyndte at ryge hash hver dag, i en ALT for tidlig alder! (14 år) Elsker dog stadig hash, men ryger kun en gang imellem nu...

Fortryder helt klart også en kortere periode med lightergas (8-14 dage) i mine meget unge teenageår (14-15 år)... For satan en stenet rus, wth was i thinking!

Og amfetamin, nok verdens mest belortede rusmiddel... Rør det aldrig igen.

Nikotin er også på listen, hvad fanden skulle det til for? Stoppede med smøgerne for 8 år siden (med mindre der er hash i blandet)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 346 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]