Prometheus skrev:
Er jeg den eneste som tænker spind?
Det kommer vel an på hvordan man definerer spin. Jeg tror bestemt ikke at AS har haft nogen interesse i at historien er kommet til offentlighedens kendskab, men når nu det ikke kunne undgås, kan man lige så godt forsøge at se om man ikke kan score nogen point på hændelsen ved at fremlægge sagen i det lys man selv finder mest hensigtsmæssigt.
Jeg tror sagtens Anders Samuelsen kunne have en interesse i at denne historie kommer frem i lyset. Han høster
meget sympati på det her. Og historien passer godt ind i det image han forsøger at skabe omkring sig selv og LA.
I princippet, om det er en legal vare eller ej, så har sønnen vel også købt en vare som har bør betale hvad han har aftalt for, istedet for at forsøge at undvige ved at søge beskyttelse hos politiet?
Jeg er helt enig i at rockernes inddrivningsmetoder og rentesystemer er helt hen i vejret, men i princippet bør man vel betale sin gæld?
Og hvad med de mange eksempler, hvor de indkræver et konstant voksende beløb, uden offeret har en gæld? De er gemene forbrydere, og det er altså sjældent at gælden kun består af en egentlig gæld.
Hvilke eksempler? Jeg er helt med på at de, rockerne, ikke er rare mennesker at skylde penge. Og også urimelige hvad de angår.
Men de eksempler du skriver om, dem kunne jeg godt tænke mig en kilde på?
Jeg tvivler på det er almindelig praksis inden for rocker'branchen'.
langt størstedelen af de mennesker der kommer galt afsted med rockere er selv skyld i det. At metoderne som bruges er uretfærdige og ude af proportioner, det er jo sandt nok.........