Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Weed and Love
Junior medlem

Well, lad os komme igang.

Som i kan se siger overskriften det meste.
Jeg har røget tjald lige så længe som jeg kan huske og det har stort set fyldt det meste af mit liv. Problemer har der aldrig været mange af og når der har været nogle, har det ikke været så seriøst.
Jeg er en relativt lækker dreng på 20 :rocking: går på mit 3. år på HHX i Vejle og er godt kørende (synes livet er meget let).. Trods at alt bare kører som det skal har jeg her det sidste halve år haft noget kørende med en dejlig pige, hvilket nu har fucket min rolige livsstil op. I mine 20 år har jeg aldrig haft en kæreste. Det har aldrig sagt mig noget, og engangsknald skete for hyppigt til at jeg var interreseret i noget som helst fast. Lyder godt ik ? ;)
En dag møder jeg så hende her, og følelser og alt det der gøjl hopper med om bord og det hele bliver 100 gange bedre end et godt trip på Emma. Sounds fucking amazing right?
Tiden går, sex er ikke meningsløst mere men dog mere spændende og bedre end nogensinde før.
Så kom problemet. Pigen her, lad os kalde hende M, ved ikke at jeg ryger eller tager stoffer.
En dag jeg er på vej hjem til hende, tænker jeg at jeg godt lige kunne fyre en lille en, da gåturen fra busstoppestedet og hjem til hende ikke er så langt.. jeg tænder op.. Og ud af øjenkrogen ser jeg hende fanme. Nå. Der var hun simpelthen, med at meget utilfreds udtryk i ansigtet (havde selvfølgelig glemt at hun ville gå mig i møde). vi snakkede så, eller hun snakkede og hun vidste ikke jeg var junkie og bla bla bla. You know girls :) Tjald er åbenbart ligeså slemt som stoffer i hendes øjne.. men anyways, vi snakkede om det og jeg lovede ikke og ryge mere.
Løftet bliver holdt selvom det er svært, jeg er sku en mand der holder hvad han lover.
Efter 3 måneders rygestop skal jeg samles med gutterne til noget årlig poker aften hvor vi selvfølgelig ryger en masse.
Dette skete i Fredags.
Dagen efter kommer jeg hjem til hende, hun har tømmermænd fordi hun har været i byen med veninderne. Vi ser en film og knalder lidt, og da jeg skal til at gå bliver hun lidt ked af det. Hvilket jeg ikke kan tage stilling til da jeg ikke kunne se nogen grund til at være ked af det så jeg smutter sku bare hjemad efter at have kysset hende på panden.
Senere får jeg en sms om at hun var ked af det fordi hun havde været sammen med en anden (ja. kneppet en anden)
og at hun var rigtig ked af det og flov og alt det der. Oh my fucking god luder tænkte jeg. Hun fik en smiley tilbage og jeg slukkede telefonen. Drengene var selvfølgelig kede af at høre om episoden og vi besluttede os for at at pjække om mandagen og tage et søndags syretrip. Meget god idé tænkte jeg, så kan jeg også glemme M og hygge med vennerne istedet, for de er der sku altid for en i modsætning til de kællinger. (Sorry hvis jeg lyder lidt barsk, men syretrip har fået mig til at tænke alt for logisk til at kunne bekymre mig om sådanne ting som sker for alle).
Syretrippet var det ondeste (badtrip) jeg nogensinde havde prøvet og ser stadig fuldstændig paf tilbage på det.
Det værste er at jeg nu er begyndt at føle anger for at jeg bare cuttede kontakten med hende så hurtigt uden at snakke om det. Ved godt hun har været mig utro og at det er grund nok, men har aldrig haft følelser for en pige før og det går mig virkelig på nerverne. Ryger ikke mere, da jeg får nedtur på af det og har været røgfri i næsten en måned nu uden at få det bedre af det ene eller det andet. Hvad fanden gør jeg mand?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Fortsæt den gode stil fra før, men hold en længere pause fra røgen til du har hende ude af dit sind... Glem hende det bedste du kan, utro kællinger er ikke værd at huske på, der kommer sgu nok én du får følelser for igen skal du se. Stoffer forstærker det humør du er i, undtagen downers som opiater og alkohol, så det er ikke så underligt at du får nedtur på, sådan noget tager noget tid at komme sig over... Lad det tage den tid det tager og nøjes med nogle bajere i weekenden....

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
..En dag møder jeg så hende her, og følelser og alt det der gøjl hopper med om bord og det hele bliver 100 gange bedre end et godt trip på Emma. Sounds fucking amazing right?

Fuck jo, det er ingen chance for vi junkier selv kan have oplevet dette..

Havde du haft lidt styr på forholdsregler ved stofbrug, havde du også tænkt over set & setting ift. LSDen.

Jeg er lidt forvirret over, du skriver i røg i fredags og pjækkede mandagen efter, men går ud fra det er en måned siden? I så fald brød du dit løfte om rygestop?

Jeg synes, det lyder som om du burde kontakte hende igen, både for at få dit hoved på plads, men også for at få det ordentligt afsluttet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Det var nødvendigt at opleve det, for at nå ned i dybden og mærke dig selv ordentligt. Det lyder som om du var svært overfladisk før. Tillykke med dit bad trip, det er som regel de mest givende.

Most of the physical world is unseen.

Junior medlem

Arpheus - Med det mener jeg at syretrippet var på en søndag, derfor pjækkede vi mandag, magter ikke at finde det i teksten lige nu, sorry, men tror sku det var det jeg mente mine gode mand :)
- Mange tak for hjælpen drenge, jeres kommentarer har fået mig til at føle mig meget bedre tilpas. Har besluttet mig for at kontakte hende igen, men kun for at få et sidste knald, sådanne piger kan jeg simpelthen ikke holde ud da jeg er meget jaloux anlagt.
- Med hensyn til weeden, ryger stadig, ingen nedture efter jeg har slettet min facebook :)
Life is good, over and out :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
Arpheus - Med det mener jeg at syretrippet var på en søndag, derfor pjækkede vi mandag, magter ikke at finde det i teksten lige nu, sorry, men tror sku det var det jeg mente mine gode mand :)
- Mange tak for hjælpen drenge, jeres kommentarer har fået mig til at føle mig meget bedre tilpas. Har besluttet mig for at kontakte hende igen, men kun for at få et sidste knald, sådanne piger kan jeg simpelthen ikke holde ud da jeg er meget jaloux anlagt.
- Med hensyn til weeden, ryger stadig, ingen nedture efter jeg har slettet min facebook :)
Life is good, over and out :)

dude du behøver ikke virke macho ved at hedde "'FeelingsAreGay" og tale om at knalde hende en sidste gang for at virke sej.
følelser er vigtige, følelser er meget vigtige. håber ikke du forstår det her på den forkerte måde, men lyt til dit hjerte og stop med at være overfladisk. Held og lykke fremover

Mvh Justchill

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
no offense, men det er i virkeligheden et ret dårligt råd du kommer med justchill... Virkeligheden derude, er MEGET lettere at håndtere, hvis man kan se sig tilfreds med en overfladisk tilværelse... At det så i bund og grund er en forkert tilgangsvinkel til det meste, det er selvfølgelig ærgerligt... :roll:

Junior medlem

er enig med dig Snoezel :)
Har prøvet følelser, og det at vise dem offentligt gør mere skade end det gavner min ven, tror mig har prøvet det der skal prøves. Dette er det der har virket bedst for mig, i person er jeg dog meget sjov og har en sarkastisk humor. At tage ting seriøst virker sku' ikke for mig. Tager det ikke personligt ;) ellers ville det her jo ende som en af mange latterlige diskussioner om hvem der har den stærkeste far. eller hvad folk nu diskutere om disse dage :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

no offense, men det er i virkeligheden et ret dårligt råd du kommer med justchill... Virkeligheden derude, er MEGET lettere at håndtere, hvis man kan se sig tilfreds med en overfladisk tilværelse... At det så i bund og grund er en forkert tilgangsvinkel til det meste, det er selvfølgelig ærgerligt... :roll:

jeg synes bestemt ikke det er et dårligt råd. jeg vil hellere se mine følelser i øjnene end at gemme dem væk.
ja det er en lettere tilværelse er rigtigt, men er man så lykkelig?

Junior medlem

Siger heller ikke jeg ikke ser mine følelser i øjnene. Kan kun give dig ret i at man skal bekæmpe sine egne dæmoner, hvis du forstår :) Derfor jeg lige skulle have mine tanker op og vende her på Psychedelia. Desuden er Mit brugernavn inspireret fra en sang jeg hørte imens jeg oprettede brugeren. JonlaJoie, tjek ham på youtube hvis du ikke kender denne utroligt sjove mand :) !!
Jeg er ekstremt lykkelig homie :) Men sådan nogle ting plejer bare at ødelægge ens "lykke" lidt. er sikker på du har været der :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har skam været der, men man kommer hurtigere videre hvis man dropper facaden (:
er ihvertfald glad for at du forstod min mening

Junior medlem

Dropper også facaden her på psychedelia, sig mig hvad er det du ikke forstår minven? :D
At jeg har en macho personlighed er ikke noget jeg leger.

Junior medlem

Det var nødvendigt at opleve det, for at nå ned i dybden og mærke dig selv ordentligt. Det lyder som om du var svært overfladisk før. Tillykke med dit bad trip, det er som regel de mest givende.

Thank you very much, kind sir ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dropper også facaden her på psychedelia, sig mig hvad er det du ikke forstår minven? :D

jeg forstår alt ;)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK

jeg forstår alt ;)

Præcis.

Most of the physical world is unseen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hvis dine følelser er stærke nok for hende, og hun elsker dig men bare lavede et "fuck up" så tilgiv hende - lad være med at lade din stolthed komme i vejen for en måske livslang kærlighed - lettere sagt end gjort!
Gør det samtidig krystal klart for hende at hvis det sker igen er det fuldstændig slut.

Mvh. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
???
Har egentlig ingen anelse om, hvorfor denne her tråd ligger inde på "Medaljens bagside". Pga. han var dum nok til at prøve LSD efter at være heartbroken, eller hvad? At piger kan være nogle utro kællinger er ikke noget nyt, og det havde overhovedet ikke noget med hans stofbrug at gøre, så jeg forstår ikke rigtig hvorfor den ligger herinde...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]