Sortsnog, Jeg vil skam gerne fortælle dem sandheden, men er stor del af mig, er bange for at blive svigtet.
Det var også en af de ting min psykolog sagde til ham, og at hun var taget med for at støtte mig.
KaktusKlausen, hvorfor er det nogle antidepressiver kræver blodprøvekontrol?
Incase, Jeg er skam så småt begyndt at gro de nosser jeg skal ha.

Det tager bare sin tid, men Rom blev ikke bygget på en dag. Og på sin måde så er jeg ærlig, for der blev sagt at jeg er bange for ende som min mor/storebror.
Noname, min læge ved godt jeg har benyttet mig af benzodiazepiner i en periode.
Det var en af de oplysninger jeg var gik med til, blev sagt under konsultationen sammen med min psykolog fra GJ.
Jeg benytter mig ikke af dem hver dag længere, men i perioder hvor jeg har det meget svært, så som sådan noget som igår. Min læge spurgte mig også om det, og jeg svarede ja, men han spurgte ikke om jeg havde taget nogle samme dag, bare om jeg før har taget dem.
Chrell, Jeg har skam også tænkt at fortælle det til min læge, næste gang jeg skal derop, og få svar på mine blodprøver.
Men jeg vil dog ikke sige det som jeg har løjet overfor ham, han spurgte jo ikke om jeg stadig benyttede mig af dem. Som jeg skrev længere på til noname.
Men nok om det, jeg undrede mig bae over at skulle ha taget blodprøver.