nu har jeg lige læst dine tidligere tråde, og man kan vist sige du ligger som du har redt.
du blev på det kraftigste frarådet at blande amfetamin og MDMA. og naturligvis helt tåbeligt også at køre på flere dage i træk.
her vil du så gerne have hjælp til noget angstdæmpende så du kan fortsætte med amf/MDMA:
så spoler vi 2 uger frem og her snakker du om at tage 1 g amfetamin dagligt som slankekur:
Nu må i fandme lige slappe af. Amfen var sikkert cuttet 50 % op, hvis ikke mere.. MEN hør nu her. Jeg gik jo ikke op og op og op, jeg holdte min dosis...
Hvorfor er det så sindsygt og tage 2-3 baner om dagen i et par uger for at smide nogle hurtige kilo? Det er jo det samme som at sidde og guffe slankepiller med efedrin i - faktisk værrer viljeg mene. Efedrin påvirker mig meget mere negativt, og efedrin har forårsagt mange flere blodpropper, og fysiske skader. Du hører sjælendt om sådan et amfetamintilfælde.
Du sniffer lortet, ja.. din næse tager lidt skade.. MEN det eneste du fucking gør er at sende nogle flere signalstoffer oppe i hjernen.. At det så stopper produktionen for nogen, er sku noget lort. MEN.. Det er ligesåmeget dem selv som går og tænker.. fuck nu har jeg fået depression af amf, fordi de har en lille nedtur, i stedet for at gå ud og gå en tur.
Da jeg tog amfetamin dyrkede jeg ikke sport.. for ikke at belaste kroppen alt for meget, da det ikke var dens fedtforbrændende effekt jeg var ude efter, men dens appetitnedsættende virkning.
Jeg døjer dog lidt med psykken.. men hey.. det jo ikke noget, der ikke kan rettes op på igen.
Jeg ser det ikke som meget værrer end hvis en alkoholiker fyldte sig med alkohol hver dag..
Come on guys.. det amf. er man parat til og slås lidt med psykken, er det sku ikke så slemt. Men hey.. Det virker jo ikke ens på os alle..
Jeg synes amfetamin er et meget overvurderet stof, i forhold til kokain osv.
Men men gutter. Jeg kan da glæde jer med, det da også gik ned af bakke for mig til sidst efter en overdosis af en stor mængde hvor jeg hyggede mig, og tog nogle andre ting samtidig.. Det var selvforskyldt, og efter det, kunne psyken ikke mere. Jeg sidder idag, har det egentlig meget udemærket.. Slåsser stadig lidt med psykken, men ikke noget lidt medicin ikke kan rette op på. Men jeg har besluttet mig for efter en 5 års karierre.. on og off tider, at stopppe, da jeg snart skal til og være far.. Og jeg skulle jo gerne virke som et godt forbilled

armenaltså.... måske skulle du prøve virkelig at lytte til hvad folk siger. mange af dine problemer skyldes nok at du har flygtet fra virkeligheden i årevis og fået belønning gennem stoffer uden rigtig at yde noget. så bliver man uvant med at gøre en indsats, og usikker i situationer hvor du presses lidt. når du siger du ikke kan arbejde eller passe skole, så gør det mig virkelig trist, for jeg tror at vejen frem for dig vil være netop at kæmpe som en vild for at få de ting til at lykkes. det er en stensikker vej til bedre selværd. medicin kan være ok i en periode, motion og andre aktiviteter kan også hjælpe virkelig godt, men i det lange perspektiv, så prøv om ikke du kan få succes med en uddannelse eller erhverv. intet i livet kommer gratis. det kan du lige så godt indse først som sidst. det vil nok blive en kamp at få vendt tingene rundt, men hæng hvis du hænger i så venter der en stor bonus i sidste ende.
håber det går godt med at være far. det er jo en stor gave og opgave ikke mindst. håber du får noget positiv energi ad den vej.