ihvertfald aldrig høje doser alene med dårligt set eller hvis man har taget andre stoffer op til (heller ikke selvom man føler man tripper bedst alene) med mindre man er villig til at tage risikoen for selvmordsforsøg
(og hvis man gør så lad for guds skyld være med at gå udenfor døren..)
det kan godt være det går godt de første 20-30 gange som for mit vedkommende men ligepludselig får man the giant bad trip hvor man finder ud af alle ens bad tris før det kun har været 'gode trips', et bad trip der er så dårligt at man ikke kan skelne virkelighed fra en drøm (mareridt) og hvor væsener og ting kommer ud fra ingenting og vil en ondt og hvor selv ikke tyngdekraften eksisterer altid (jeg blev suget op fremfor ned,opløst,krøllet sammen).
før det trip havde de fleste trips været nemme at styre for mig og med uægte visuals og har ædt 10strips en del gange før det.
jeg tog kun én dalai lama og det kunne have endt helt galt, ville have gjort alt for at slippe væk hvis jeg ikke var nået hjem (der var jeg dårligt nok i sikkerhed, for de fulgte mig).
det her trip var virkelighedstro visuals hele vejen igennem og frygt for mit liv i nok 8-10 timer tror jeg.
det var btw et ufo/alien trip selvom jeg aldrig ser tv, har ikke set tv i nok 3-4 år udover jeg ser alm tegnefilm og shows på min xbox.
var med i xfiles er nok det nærmeste jeg kan beskrive det selvom jeg ikke har set det i 10år og der kom aliens og ufoer frem af ingenting og ville bortføre mig og de fulgte mig hjem i min lejlighed hvor de kom ned gennem loftet..
der kommer en trip rapport en dag ville bare lige advaare at selvom man har trippet 100 gange før det og altid har kunnet styre sine trips mere eller mindre kan det nemt vende hvis man æder nok eller har dårlig set/setting.
det gik galt ligeså snart jeg gik udenfor døren, fik frygt for mit liv ligeså snart jeg åbnede døren udtil, nåede ikke at gå mere end nok 50-100meter af frygt for at blive suget op/bortført selvom jeg kan gå 1-3km på 7-10 mærker (der plejede benene kun at blive som spaghetti med en del kramper)
jeg vil sammenligne det trip med en reallife psykose hvor man ikke kan skelne virkelighd fra fantasi (drømme mareridt) og hvor alle visuals er som i den virkelige verden, med alle sannser påvirket også.
da trippet var ovre var det hele dog ovre og sjovt nok ingen flashbacks eller mén umiddelbart, har kun haft ubehagelige psykiske eftervirkninger efter ubehagelige tanker om livet/mit liv og døden mv i trips.
mine flashbacks er altid 100% tilfældige synes jeg og har kun haft dem på høje doser og aldrig efter bad trips endnu, de bliver typisk også fremkaldt af tjald.
jeg havde røget salvia,skunk,dreamherb/kamillete mix + taget b6 vitaminer op til det rip og synes ikke mit set var dårligere end normalt, men jeg var ved at blive bortført af aliens forrige gange jeg tog én dalai lama også, denne gang gik det bare lidt videre.
de tabs er godt doseret, vil sammenligne mindfucket med ihvertfald 2-3 ganesha (og 2-3 ganesha tog mig på mindloops og rejse ind i mig selv i mange timer hvor jeg ikke registrerede meget udenfor mig selv på 2-3) eller 3-4 af de nye hofmann original, indre rejse på 1 mærke i lang tid, væggen går helt i opløsning + ekstremt mange tanker på dem ifht andre tabs jeg har prøvet.
har ikke haft så mange visuals med mindre jeg har ædt nok 5-6 ganesha på engang som på den ene dalai lama eller hvis jeg æder mindst 3-4 af de nye hofmann original nok (de er noget svagere end de gamle).
ansigter i mine hænder kom ud midt i luften som hologrammer fremfor 2d hvor de bliver i mine hænder normalt

jeg tror muligvis det kunne være dreamherben+b6 der har gjort det men ellers måske fordi jeg havde trippet for ofte op til og måske lettere negativt set (setting var samme som altid ved høje doser,hjemme) (havde trippet 3 dage før med samme type ufo trip, og 2-3 gange om ugen+røget tæt hver dag så måske det havde nedbrudt min virkelighed lidt..).
havde planlagt ikke at gå udenfor men i illusionen af min tilstand gik jeg alligevel udenfor og det var der det gik helt galt.