At du får det sådan er et tydeligt tegn på at det er på tide at ligge pinden på hylden. Du får ekstraordinært nedtur på fordi du mister mere og mere i dit liv.
Tænk på hvornår du sidst havde en oplevelse du vil kalde en succes oplevelse?
Med et stort forbrug af cannabis kan man blive fanget i tågen og glemme alt det der før gjorde dig glad, tjalden overtager, men fylder pludselig ikke tomrummet ud mere. Du er blevet 100% chill og 0% work, altså mangler der noget som kan stå i kontrast til din stener, ellers kan du pludselig ikke nyde den mere.
Hvis jeg ikke laver noget hele dagen og bare ryger, så blir det er temmelig stenet dag.
Jeg vil foreslå dig; en fast døgnrytme, få regelmæssig søvn og respekter dit mønster.
Begynd at dyrk motion, start evt. i det små - med en lang gåtur, nye omgivelser stimulerer dit hjerne.
Begynd at ta kontakt til venner som ikke ryger, begynd at hæng ud med dem, find glæden i livet uden fed.
Nu kender jeg ikke dine madvaner, men husk at spise rigtig. Drop overspiseriet eller sørg for du ikke går for lang tid uden mad i maven, det dræner din motivation.
Har du meget svært ved at stoppe brat, så begynd at skære ned med det samme. It's a start. Sæt dig nogle mål og kæmp for dem. Ta ansvar.
Har du meget svært ved at falde til ro, så invester i noget kamille te eller baldrian. (kan købes i matas fx.)
Find nye måder at slappe af på, drop det gamle lav-en-joint ritual og skab nye og sundere alternativer.
Tjek evt også disse tip ud;
http://listverse.com/2007/11/21/top-10- ... epression/Du skal virkelig ville det, drop
alle underskyldninger, vær ærlig overfor dig selv, men også realistisk.