Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 14:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Vi er 4 drenge som har trippet på MXE utallige gange efterhånden. Og nu har vi nogle svampe klar som vi vil prøve indenfor det næste stykke tid. Vi er alle erfarende omkring Cannabis og MXE. (Og alcohol of course :rocking: )
Vi bruger alle sammen meget tid på psychedelia og andre drug fora.
Under vores MXE rus har vi alle sammen prøvet semi-psykedeliske oplevelser. For eksempel har vi M-hole´d flere gange, og været på meget høje doser. (100-150mg over et trip)

Vi savner en tråd på psychedelia omkring førstegangstrip på svampe, med en masse gode råd til hvordan man gør første gang på svampe til et deejligt trip :D (Vi ved godt der er mange tråde omkring første gangs brug af svampe, men vi syntes det er nogle ubrugelige spørgsmål)

Kom glad med nogle gode råd og HR!! :peace:

ps. Det er Mexicanske Cubensis vi er i besiddelse af. :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Søg lidt rundt omkring. Så svært er det altså ikke at finde. Det har været oppe og vende utallige gange før.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
ubrugelige spørgsmål

Hej svampignon, velkommen til! :mrgreen:

Det er ganske fair at i ikke mener at i kan bruge spørgsmålene i de andre tråde til noget. Men hvad med at stille nogle spørgsmål som i ønsker svar på? Generelle råd og den slags er beskrevet i mange andre tråde, så det ville være en smule uøkonomisk at skrive dem igen :P

Ihvertfald vil jeg anbefale denne tråd, hvis i ikke allerede har læst den:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... f=5&t=9540
og den, for at få the basics:
http://www.psychedelia.dk/wiki/index.ph ... egangsbrug

Anyways, Happy trippin'!

Junior medlem
Brugeravatar

(Vi ved godt der er mange tråde omkring første gangs brug af svampe, men vi syntes det er nogle ubrugelige spørgsmål):
Som sagt, søger vi ikke ubrugelige råd som "Er jeg klar??", og "Hvordan bliver rusen".

Og hvis man søger på "Svampe HR råd" i søgemaskinen kommer der ikke noget brugbart frem. Vi søger bare gode råd som kan hjælpe os til et godt trip, eller hvis går galt. (at nogen badtripper).
Kom med nogle erfaringer! :D

Junior medlem
Brugeravatar

ubrugelige spørgsmål

Hej svampignon, velkommen til! :mrgreen:

Det er ganske fair at i ikke mener at i kan bruge spørgsmålene i de andre tråde til noget. Men hvad med at stille nogle spørgsmål som i ønsker svar på? Generelle råd og den slags er beskrevet i mange andre tråde, så det ville være en smule uøkonomisk at skrive dem igen :P

Ihvertfald vil jeg anbefale denne tråd, hvis i ikke allerede har læst den:
viewtopic.php?f=5&t=9540
og den, for at få the basics:
http://www.psychedelia.dk/wiki/index.ph ... egangsbrug

Anyways, Happy trippin'!

Mange tak! det var sådan en tråd vi har ledt efter, men vi fandt den ikke da vi søgte :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Godt at høre, selv tak :)

Skriv endeligt hvis i ikke synes at disse tråde dækker jeres spørgsmål, så er jeg sikker på at i får svar!
http://www.youtube.com/watch?v=x1VqNA_SgqI

ps. Tool <3

Dedikeret medlem

En erfaring jeg har gjort mig er at hvis man er på vej ud i nogle mørke og ubehagelige tanker, så sæt dig anderledes, gå ind i et andet rum eller bare lav noget andet. Jeg synes tit jeg bliver fanget i skræmmende tanker hvis jeg sidder stille på det samme sted, og i samme stilling i for lang tid af gangen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sig til hinanden hvis noget går jer på, og hav eventuelt en med som har overblik over det hele. Det kan godt blive meget panisk lige pludselig, og der er det fedt at have en som er helt afslappet og ville virke som den voksne. Ellers gå en tur udenfor eller sæt jeres yndlingsmusik på hvis det skulle gå galt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Jeg synes det er meget rart at have en klump lærerens tyggegummi eller noget modelervoks når jeg tripper da det er så dejligt blødt og velkendt og rart at sidde og lege med ! :) og afslappet tøj som joggingbukser og skistrømper så man ikke er helt fastspændt i sit tøj :)

God tur :D!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Husk at flyde med, og vær opmærksomme på at i sagtens kan ændre jeres trip imod noget positivt hvis i pludselig oplever ubehag. For det meste kræver det meget lidt at ændre på humøret, ved for eksempel at skifte setting eller foretage sig noget andet. Og hvis i nyder cannabis ville jeg anbefale at i som et minimum venter et par timer inde trippet til at begynde og ryge eller helt lade vær. Ellers kan i på come-downet evt. sætte jer og fyre en pind og snakke omkring jeres oplevelser, tanker, følelser osv.

Fandt også lige den her tråd: viewtopic.php?f=31&t=29516&p=542840#p542840
Kan godt være i bare skal tage den med ro og ikke have de vildeste planer, men den kan nu være meget inspirerende.
Held og lykke med det, pas på jer selv, og nyd det ikke mindst rigtig meget. :lol:

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]