Hi guys,
Den her er tricky... Historikken kort:
Jeg er 44 år og har prøvet det meste. Drukket tæt og røget kilovis af hash. Taget en del amf i de glade dage i og også danset med den hvide dame en kort periode.
Jeg har ingen skillelinie, det er enten bedøvet eller clean - altså ikke to glas rødvin til fredagsbøffen og en spliff ved pejsen og så en fodmassage inden sengetid. Derfor er det nemme svar, at jeg bare skal holde mig fra stimulanser stærkere end chokolade og cola, men det liv jeg leg lever og det menneske jeg er, kræver at jeg bare lukker verden ude og bedøver et eller andet i mig selv engan imellem...'
I mange år var det sprut og hash, men da jeg har en meget høj alkoholtolerance (blev testet til 4,53 promille engang, og da var jeg både snakkende, oprejst og ved fuld bevidsthed), så alkohol slår mig ihjel. Ville elske at ryge en kæmpe koger og bare stene mig selv i søvn, men cannabis gør mig paranoid - så det er heller ikke løsningen.
Markedet for rusmidler er mangedoblet, siden jeg var ung, ubekymret og skødesløs eksperiemnterende knøs. Jeg er familiefar og ærværdig samfundsborger - og har min åndelige habitus rimeligt kær.
Mit spørgsmåle er derfor, om nogen kan anbefale mig et stof, jeg ikke kender, eller en kombination af stoffer, jeg ikke har prøvet. Hvis jeg skal give en ledetråd, så kan jeg sige, at hvis jeg drak en flaske vodka og røg joint på benzoer, så ville jeg være i den fredfyldte verden, jeg søger... MEN...
Alkohol slår mig ihjel... Hash gør mig paranoid... Og benzodiasepiner giver verdens ledeste afhængighed og deraf følgende abstinenser. Og netop abstinenser og afhængighed er alpha & omega i denne tråd:
Det må IKKE skabe afhængighed (på kortere sigt), eller gøre mig så dårlig, at jeg er fristet til at dope mig ud af dårligdommen - for inden jeg ser mig om, er jeg indlagt til afrusning og har mistet min familie.
Nogen der kan hjælpe med erfaringer? Jeg er meget erfaren og gammel i gårde på nogle områder - men totalt blankt på mange af de felter, der berøres her på siden.. (Eksempelvis ville jeg ELSKE at prøve LSD - men er bange for at miste pippet. HAR set hvad LSD kan gøre. Jeg ved også, hvor fedt tre elefantøl og et par striber heroin virker - men det kommer også til at fejle. )
Det påtaget naive (og, nej, jeg er ikke så blåøjet) spørgsmål er, om nogen kender et stof (eller en kommbo) der kan tilfredsstille det behov, jeg mellem linierne her har beskrevet.
Jeg er ikke desperat - bare ved at dø efter et alternativ til at bælle rødvin og klare abstinenserne med thai-benzoer.
Send mig evt en PM, hvis du har spørgsmål. Er meget OBS på denne tråd, relateret til mit velbefindende!
Kom glad, asap !!!!!
----------------------------------------------------------------
"May the bridges I burn light my way"
|