Efter en længere periode med hash ca. 5 dage i ugen over 2 måneder har jeg og et par venner valgt at holde en pause, personligt røg jeg (ca. 4g - ) hver gang/dag, hvor mine venner har røget uafbrudt siden december 2011.. hvad skal vi forvente? jeg føler mig ikke psykisk afhængig, heller ikke fysisk. har ikke røget idag og er tæt på at gå iseng(klokken er 22.25), så søvnproblemer falder mig ikke ind.. Jeg har dog oplevet et stadigt hyppigere vredes udbrud, det kan være bagateller i hverdagen, supermarkedet, i trafikken, herhjemme (er 18 og bor hjemme), hvor jeg er tæt på at tænde helt af. Jeg har over hele perioden (og lang tid FØR jeg nogensinde røg) haft så dårlig hukommelse at jeg glemmer alt, og jeg mener virkelig alt.. (jeg kan snakke med en ven om at tage noget vin med, hvor jeg snakker over telefonen mens jeg kigger på vinen, og så stadig fcking glemme den vin selvom jeg lige har sagt jeg har den).. jeg kan have problemer med at føre en samtale(igen noget jeg altid har døjet med, er rimelig dårlig social anlagt), jeg kan ikke fokusere overhovedet, og jeg de seneste 14 dage har jeg ikke kunne finde op og ned på den daglige orden.
kort sagt, min korttidshukommelse er lort, kan ikke fokusere, kan ikke føre samtaler, og laver ingenting i skolen(jeg har mange tegn på ADD, men det er ikke konstateret af lægen da jeg aldrig er blevet undersøgt), problemet med det her er at det var min normale hverdag før jeg begyndte at ryge, jeg frygter at det bliver forværret, meget. er der nogen der har personlig erfaring med pludseligt rygestop, og evt. nogle geniale råd angående... alt?

Håber der er nogen der tager sig tid til komme med nogle gode råd og personlig erfaring, det ville være much appreciated!