Hej allesammen.
Jeg havde en meget mærkelig/ubehagelig oplevelse i nat, jeg vil lige starte med at fortælle om hvordan min dag var forløbet.
Jeg havde været ude og hygge, Skate og køre bmx med drengene, røget en lille skunk joint eller to, det var jo mandag

Efter vi var blevet godt møre, tog jeg ned til en veninde for at lave noget god mad og dele en flaske vin. Vi blev begge en smule snaldrede og jeg tog allerede hjem for at sove ved ti tiden, det er så her at det underlige begynder!
Jeg lå i min seng og var lige på grænsen til at sove uden rigtigt at falde i søvn i utroligt lang tid, taget i betragtning af at jeg havde røget joinst, drukket vin samt spist mig mæt i god mad..
MEN, Da jeg så endelig falder i søvn går der ikke længe før jeg "vågner". Jeg vågner fordi at jeg ligger med armen bag hovedet, og det er blevet hårdt for skulderen, jeg prøver at flytte armen, men den bevæger sig ikke en millimeter. Min første tænke er selvfølgelig at min arm sover, så jeg vil sætte mig op og vende mig. Her går der den mest uhyggelige følelse gennem min krop da det går op for mig at jeg er fuldstændig ude af stand til at bevæge min krop! Jeg ligger på denne måde i hvad der føles som ekstremt lang tid.. jeg forstår simpelthen ikke hvad, eller hvorfor det skete. Jeg har hørt om udtrykket søvnparalyse, men har ikke kunne finde noget brugbart! Håber at i vil dele ud af godte posen, hvis i har noget viden eller erfaring?
Mvh neru

Donny: "why are you wearing that stupid bunny suit?"
Frank: "why are you wearing that stupid man suit?"