justchill: jeg går ud fra at det var en grov joke!?..
rohybnol bør under ingen omstændigheder blandes med alkohol (og heller ikke andres!)
men det lyder som om du har rigeligt at se til.. -som en ovenover nævner så er det en rigtig rigtig god ide at vente til du er klar til at trippe, istedet for at tvinge et trip frem for at få en ny form for rus..
jeg bruger selv psykedeliske stoffer (svampe) til at se tilbage og frem i mit liv.. (som en shaman vil gøre

) og det er ydest sjældent jeg tager på disco under selve rusen.. jeg skal være et trygt sted (set!) og med gode og pålidelige venner.. og afslappende musik.. (setting) -under de optimale omstændigheder, og specielt ved høje doser er det meget fornuftigt at have en upåvirket ven som kan hjælpe med diverse.. (alt fra et glas vand til hospitalskørsel!)
'ja det er jo nærmest en lige gennemgang af hvordan mit set og setting er.. IMO er det ligesom fundamentet for hvilken retning rusen tager!..
men ja alkohol er nederen!!.. -jeg ryger selv forholdsvis meget cannabis hver dag, og ja tolerancen bygges hurtigt op!
-så det bedste du kan gøre er at ryge det med et tids mellemrum hver gang.. ( og til de hurtige; her mener jeg ikke 4 timer

)
held og lykke med at finde det stof du kan lide!
and by the way: der er ingen grund til at indtage noget man ikke vil bare fordi de andre gør det.. uanset om det er kaffe, øl, lsd eller påskeliljer!..
mange venlige hilsner bannerdude