Har I mulighed for at udskyde turen til d. 30 april?
Tror du ikke 4/20 er en lidt bedre dag at være i Amsterdam

?
Der er en del tråde om Amsterdam-ture du kan drage nytte af her på siden, det gjorde jeg nemlig selv sidste år før jeg tog afsted.
Mht. Coffeeshops ville jeg sige, at I skulle undgå Bulldog-kæden. Overprised, høj techno musik, dørmænd og andet ikke-chiller stemning.
Coffeeshops som jeg har en positiv erfaring med, og helt sikkert ville besøge igen er bl.a. The Jolly Joker og Old Church, begge to nær red-light district og rimelige priser på både ryger/kakao/kaffe og et bredt udvalg af sorter, samt mulighed for et par gratis 'smagsprøver' hvis man bliver hængende og har købt en del derinde.
Andre generelle råd:
RIST SMØGER PÅ FORHÅND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cant stress this point too strongly
Der er NO-SMOKING policy i alle butikker såvel som coffeeshops, det betyder, at du ikke må ryge smøger på coffeeshops, eller joints med tobak i for den sags skyld.
Der er dog mange (alle jeg var inde og besøge) der skider på det, men siger man skal holde lav profil med at have åbne smøger liggende, og det er ikke altid lige let at holde lav profil når man rister.
HUSK mixerbakke!!!!!!
Ingen bruger mixerbakker dernede, så medmindre I vil sidde med et a4 papir på jeres tur, så husk en ordentlig en.
HUSK filter tips!
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare dette, men hvis I er vant til at bruge Smoker's Choice filtre, så bliver det noget af en udfordring at lave cones med deres små mærkelige filtre.
PS: Nu kender jeg ikke jeres musiksmag, men hvis jeg skulle derned igen næste uge, ville jeg da helt sikkert tjekke Redman og Method Man koncerten ud d. 24 april i Amsterdam