En kold tyrker fra et seriøst opiatmisbrug vil formentlig være fysisk farligt - og en tur i ødemarken betyder lang afstand fra kvalificeret lægehjælp. Nogen idé om hvorvidt han har et hverdagsmisbrug af heroin/morfin/metadon eller om det "blot" er en af mange måder han forsøger at undslippe hvad der end plager ham?
Nogle med større opiaterfaring end jeg, må gerne korrigere mig hvis jeg tager fejl i forhold til hvor skadelig en kold tyrker måtte være.
Virkelig sympatisk at du vil hjælpe ham, hatten af for det.
Jeg er ikke blind for at en kold tyrker er farlig men det er det også at tage dope, er sikker på at hvis det var mig ville jeg prise mig lykkelig for en ven som dig hvis jeg havde et opiat-/bl. misbrug men du skal nok regne med at han bliver fucking sur når han ikke kan få sit dope... kan huske jeg har smadret en lampe og dør fordi jeg havde lyst til weed og ingen mulighed for at skaffe weed. Cannabis og heroin er 2 meget forskellige ting men han ville højst sandsynligt få mere stof trang end jeg havde MEGET MERE! held og lykke med ham syntes forresten det lyder som en fed ide med BS/en fra fremme legionen hvis han er misbruger/kriminel ( beklager hvis jeg drager forhastede konklutioner ) kommer han sku aldrig i mili eller noget andet sted med våben..... Go Weekend