Jeg fik taget Emma 3 dage i træk. For første gang i fredag, der var det for fedt! Så blev jeg nødtil at tage lørdag med! Der var det også ret godt & søndag også fucking Nice! Men to en pause på 2 dage! Også skulle jeg til tramp igen og endte med at tage hætter, keta & noget Emma! Men det viste sig jeg fik ordenlig nedtur på i rusen! Og tog hjem mega tidligt! Selvom jeg var helt blæst! Det underlige var dog jeg godt ku sove! Hm nu har jeg så taget en pause igen og tænker på enten at tage Emma fredag aften ell lørdag aften igen? Ved bare ikke om samme effekt kommer ? Som de 3 dage jeg tog det i træk?

LEVEL UP! Du er nu blevet lvl 60 idiotisk kikseklapper.
Nu kan jeg prøve at sætte det der sker op i metafor der nemmere at forstå, vi siger du har en spand med vand (serotonin) når du tager MDMA hælder du vandet af spanden ud. Dette vand tager lang tid at genopfylde, derfor skal man overholde sine pauser for ellers er vandet i spanden ikke genopfyldt når du tager MDMA næste gang hvilke medfører:
1. Ringere rus
2. Større nedtur
3. Øget neurotoksitet
Ikke mindst vil du prøve at jage den samme rus som du havde første gang hvilke blot vil resulterer i at du tager større doser hvilke blot:
1. Giver endnu større nedtur
2. Øger neurotoksiteten endnu mere
Please mand... Sæt dig nu lidt ind i tankerne i stedet for at være en påske tam tam type.
6990 ulfborg
Ullsgade 4a