Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 12:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fik taget Emma 3 dage i træk. For første gang i fredag, der var det for fedt! Så blev jeg nødtil at tage lørdag med! Der var det også ret godt & søndag også fucking Nice! Men to en pause på 2 dage! Også skulle jeg til tramp igen og endte med at tage hætter, keta & noget Emma! Men det viste sig jeg fik ordenlig nedtur på i rusen! Og tog hjem mega tidligt! Selvom jeg var helt blæst! Det underlige var dog jeg godt ku sove! Hm nu har jeg så taget en pause igen og tænker på enten at tage Emma fredag aften ell lørdag aften igen? Ved bare ikke om samme effekt kommer ? Som de 3 dage jeg tog det i træk? :)

LEVEL UP! Du er nu blevet lvl 60 idiotisk kikseklapper.

Nu kan jeg prøve at sætte det der sker op i metafor der nemmere at forstå, vi siger du har en spand med vand (serotonin) når du tager MDMA hælder du vandet af spanden ud. Dette vand tager lang tid at genopfylde, derfor skal man overholde sine pauser for ellers er vandet i spanden ikke genopfyldt når du tager MDMA næste gang hvilke medfører:
1. Ringere rus
2. Større nedtur
3. Øget neurotoksitet

Ikke mindst vil du prøve at jage den samme rus som du havde første gang hvilke blot vil resulterer i at du tager større doser hvilke blot:
1. Giver endnu større nedtur
2. Øger neurotoksiteten endnu mere

Please mand... Sæt dig nu lidt ind i tankerne i stedet for at være en påske tam tam type.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg vil ikke "gentage" de andre. Men det har nok noget af gøre med de 2 dage. Jeg har selv prøvet hvor det tog 4 dage indtil, at jeg ville kalde mig selv "ude af stoffet". Det er jo ikke legetøj. Men det ved du nok :D

Dedikeret medlem

Jeg fik taget Emma 3 dage i træk. For første gang i fredag, der var det for fedt! Så blev jeg nødtil at tage lørdag med! Der var det også ret godt & søndag også fucking Nice! Men to en pause på 2 dage! Også skulle jeg til tramp igen og endte med at tage hætter, keta & noget Emma! Men det viste sig jeg fik ordenlig nedtur på i rusen! Og tog hjem mega tidligt! Selvom jeg var helt blæst! Det underlige var dog jeg godt ku sove! Hm nu har jeg så taget en pause igen og tænker på enten at tage Emma fredag aften ell lørdag aften igen? Ved bare ikke om samme effekt kommer ? Som de 3 dage jeg tog det i træk? :)

LEVEL UP! Du er nu blevet lvl 60 idiotisk kikseklapper.

Nu kan jeg prøve at sætte det der sker op i metafor der nemmere at forstå, vi siger du har en spand med vand (serotonin) når du tager MDMA hælder du vandet af spanden ud. Dette vand tager lang tid at genopfylde, derfor skal man overholde sine pauser for ellers er vandet i spanden ikke genopfyldt når du tager MDMA næste gang hvilke medfører:
1. Ringere rus
2. Større nedtur
3. Øget neurotoksitet

Ikke mindst vil du prøve at jage den samme rus som du havde første gang hvilke blot vil resulterer i at du tager større doser hvilke blot:
1. Giver endnu større nedtur
2. Øger neurotoksiteten endnu mere

Please mand... Sæt dig nu lidt ind i tankerne i stedet for at være en påske tam tam type.

^^ THIS !!!

Medlem

man får en stærk nedtur på emma, lige netop fordi at man har det så godt på stoffet, vent med at gøre det igen, og vær sikker på at i er 100% klar til det, og føler for det. emma er en farlig pige, fordi man har meget nemt ved at få lyst til det igen, når det er accepteret, så har jeg i hvert fald ikke nedturen, jeg føler mig bare lykkelig fordi jeg har haft så fed en aften på det. så bare hør efter hvad din krop selv siger, så skal det nok blive en rigtig god aften ;) men han skal nok ikke tage benzoer mens han er på emma, hvis han har fået det så dårligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]