Hypnos skrev:
Citat:
[...] Du kan reflektere lige så tosset du vil over dine problemer inden du tripper, men det er ikke nogen garanti for at de ikke manifestere sig tifoldig i dit trip alligevel, derfor kommer du til at konfrontere ubehag før eller siden, ligegyldigt hvad - hvis du altså bliver ved med at indtage psykedeliske stoffer.
Som jeg også nævnte tidligere, så bør han trippe på en dag har er i godt humør og udhvilet - den slags dage kommer selvom man er inden i en periode med depression.[..]
Ja, det tror jeg er helt rigtigt. At man kan reflektere lige så tosset man vil kort tid inden sit trip, og at det ikke er nogen garanti for at de tanker/problematikker dukker op igen.
Det jeg mener, er ikke at reflektere
i timerne inden trippet, men derimod en bearbejdning af hans problematikker i løbet af flere uger eller måske måneder, således at han får løst op for problematikken eller får bearbejdet den, og som følge af det får formindsket de ubehagelige følelser, der er centreret omkring problematikken.
Hvis han gør det, fremfor bare at kaste sig ud i et svampetrip nu, vil der være mindre sandsynlighed for at de tanker han render rundt med nu, vil påvirke ham i så stor grad og influere trippet.
Så ved at forebygge, og bearbejde sine problematikker gennem en længere tidsperiode, vil han blive mere klar og få en sikker følelse indeni ( hvilket han tydeligvis ikke har nu, siden han opretter denne tråd), og dette kan
mindste risikoen for at de følelser han oplever nu, udvikler ubehagelige tanker, som måske kan føre til et badtrip.. tror jeg

Håber jeg udtrykker mig ok, så det er forståeligt.