Jeg er pisse enig med dig omkring, at det er langt ude. Men det er sgu meget tydeligt, at du hele vejen igennem har tænkt på den samme dreng oppe i dit hovede, da du skrev disse ting. Drengen ved sgu godt, at det er ham, der bliver snakket om - hans indlæg var tydeligvis et - 'hej, mig i snakker om er til stede' du ved, ironisk - det håber jeg da! Jeg kan sgu godt se din pointe.
Hmm.. men det jeg prøver at komme frem til er.. f.eks: hvis der var én, der sultede sig selv pga. manglende omsorg og opmærksomhed, og folk kom og sagde "hold kæft, det er dumt" til én. Så er der de personer, der ville tænke 'fuck, det er pinligt at jeg prøvede at få opmærksomhed sådan her', og så er dem, der ville elske at høre på alle de næste kommentarer, der ville komme i flæng bagefter om, at de er bekymrede og at man satte livet på spil osv. Og hvis personen er en 2'er, så er det fuldstændig den forkerte måde at tackle situationen på, hvis man vil have dem til at stoppe (også bare med at blære sig). Så stopper de enten selv, når de indser, at det er fuldstændig hjernedødt, eller at de har fået, hvad de vil have - en tilstrækkelig mængde kærlighed og omsorg.
Forstår du, hvad jeg vil frem til?
altså jeg prøver lige igen, du fangede den vist ikke første gang, det er ikke kun ham jeg snakker om.. troede jeg da også jeg brugte nogle linjer i mit sidste indlæg på at forklare..?
forstår godt hvor du vil hen, men desværre er de fleste indrettet sådan at de slår den dummeste del af hjerne til. og når de så for af vide: "du skal lige passe på, tallerken er varm" så tænker de "ahhh, hvor varm kan den være, tsss, av for helved" og tror det er det samme her, jo mere vi advare ham mod at gøre noget jo mere tror han at vi mener det modsatte. uanset hvad, så synes jeg at det er respektløst at han spilder vores alles tid med at skrive til ham hvorfor han ikke skal gøre det, når han jo fra starten, på ingen måde har tænkt sig at lytte, han vil jo bare sige til folk at han tager stoffer, fordi han tror det er sejt. sådanne folk har ofte brug for at få en skalle for at se at det de har gang i er idioti. så man kan vel sige at jeg prøver at give ham en "verbal" skalle hvis du forstår hvad jeg mener?