Jeg har i 4 år siden min facination med DMT opstod ledt og ledt efter en måde at få fat på stoffet på, og da alle på Psychedelia og lign, af naturligegrunde har måtte være hemmelighedsfulde grundet sidens regler har jeg stået alene i min søgen,. Ja man er vel sin egen lykkes smed har jeg ret?
Sagen er den at jeg har fået nallerne i 2x 1000 mg Dmt krystaller i 2 små labaratorie glasarmpuler, klar til rygning! Og jeg har altid villet opleve den verden af Fraktal geometri og McKenna's "Machine elves" Ideen om at kunne møde andre livsformer har har facineret mig på ligefod med religion og filisofi samt menneskets psykologi, lige meget Stoffets virkelige natur er og bliver det i mange henseende det "Ultimative" og mest vidunderlige/frygtsomme der findes
Jeg har en del erfaring med div psychedelia, og deriblandt 2 nær fatale overdoser i kølvandet, den ene for 2 år siden på HBWR frø og den anden for 2 mdr siden på 2c-e, den sidste værende mit livs værste oplevelse
(Trip rapport kommer snart) Eyeballer aldrig igen!
Jeg har brug for jeres råd, Mine overdoser har gjort mig frygtsom overfor stoffer, men samtidig føler jeg en næsten religiøs dragen mod at opleve DMT, Men jeg vil helst gerne overleve de jeg har en masse familie og venner jeg ikke ville såre ved en fatal overdosis, Den nat på den akutte hvor jeg skræmte livet af min Mor tilgiver jeg aldrig mg selv.
Så jeg ville ikke turde mere end 1-2 mg ren Dmt som startdosis
Men det jeg ville høre andre (gerne mere erfarne brugere, og gerne af DMT) Hvad jeres oplevelser er af dosis, bodyload og evt toksicitet af Dmt, og har i råd til hvordan jeg skal ryge det (bedste pibe til jobbet) og bare generalle råd til en grønskolling som søger en tur i DMT Hyperspace.
Min erfaring med andre stoffer
Div Cannabis(Pot hash og skunk, kager osv) kombineret med N2o (ofte)
Svampe: 2 gange med lav potens
Hwbr 10 frø nær fatal overdosis (Mulig allergisk reaktion og slem vaciconstriction)
2c-c: cirka 6 gange
2c-e: 1 gang nær fatal overdosis (Helvede på den akutte med muskel og hjertekramper og puls på 145 samt slem vaciconstriction)
3 lave doser METHOXETAMINE på 20 og 30 mg
en Håndfuld Salvia Divinorum sektioner med trips på (A L V I neavuerne på "Salvia skalaen") <--Gode "Spirituelle oplevelser, møde med væsner og engle/gudinde lign væsner" startede initiel facinationen for DMT Hyperspace for 4 år siden