Hallo derude. Har snart været clean i 6måneder ingen hash ingen piller ingen baner,kun nogle(rigeligt) bajer i ny og næ.
Men har indenfor de sidste 3 måneder har jeg røget en fed samlet 5 gange. Mit hold, er i forbindelse med generelt fucked up hed og depression. Den fik lidt rigeligt efter jeg kom ud efter en afsoning på 2år

. Men mit problem er at, de 5 gange jeg har røget, har jeg udover at blive kanon skæv

, fået alvorligt mærkelige tanker. De tanker der eller hvad man nu kan kalde dem, er helt væk. Ting som jeg har gjort i fortiden(Dårlige/dumme) hjemsøger mig totalt, general paranoia/tvangtanker over ting some burde være bedre, men som af et eller anden grund ikke er det O.o. Har aldrig haft det sårn med røg før

. har prøvet at blive "dårlig/syg" , i mine første gange jeg begyndte at ryge lidt(7 år siden) og har sq røget en del siden...Men det her sidder hårdt psykisk. Mit livs situation ku da være/blive bedre, men hvem har ikke noget de gerne vil nå, eller lave om på?. Ved sgu om depressionen bare lurer under overfladen, og bliver tricked af røgen eller nået, eller er den kliniske psykopat(Anti sociale) bare begyndt at mærke samvittighed, og skam?