Syntes heller ikke pc og tv er det bedste til et trip. Altid sjovere med noget levende/farvet lys, god musik, puder og andet til at hygge med, for syntes godt man kan blive sådan lidt... Legesyg med mange ting der ellers er kedelige, da man netop ser og oplever hverdagsting på en helt anden måde.
At gå en tur er meget fedt, både i naturen men også i byen, hvis der vel at mærke er få folk og fredeligt.
Tror også i vil bemærke at det er svært at holde sig fokuseret på computerspil, især de første par gange man tripper. Og så duer det ikke man angriber alle mulige ting som slet ikke er der, eller man tror det er noget helt andet

Har prøvet at spille både WoW og LoL i løbet af samme trip.
Nok noget af det sværeste computer jeg nogensinde har spillet. Vidste præcist hvad jeg skulle gøre og trykke på osv., men kunne bare ikke gøre det fysisk.
Syntes selv en håndrullet smøg (Bali shag + rizzla) er utrolig svær at rulle når jeg er godt væltet. Men meget morsomt da jeg kan sidde og grine af hvor "dum" jeg er, når jeg har rullet dem hver dag i flere år, og pludselig ikke kan

Mvh