Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Hej Psy.

Mig og mine to venner har nu længe snakket om svampe og at vi alle er opsat på at prøve det i fællesskab, men der hærger en hel del tvivl omkring dét.

Vi har før sat en aften alle 3 ved ét bord med hver vores computer og fyret pinde og ha' det skide sjovt, men vi er alle 3 overbevist om at man ikke kan sidde sådan under påvirkning af svampe, eller hva?
Et svampetrip skal vel foregå udenfor? Eller er det bare noget folk siger?

Kan man sidde 3 gutter på et værelse og trippe svampe? uden at få paranoia osv.

Og hvad "laver" på et svampe trip? Jeg ved at man skal kunne slappe helt af og kunne "synke" ned i sig selv og nyde svampene osv.

Medlem
Brugeravatar

Det handler bare om at have det godt! Sammel en masse puder og dyner sammen, sjove (måske lysende) ting, eller nogen der føles sjovt.. Whatever you want! Hør noget god musik og så skal det nok gå :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Jeg tror i hvert fald ikke i bare skal sidde og koge computer. :)
Og hvis i skal spille, så gør det når der er spark i trippet. Jeg spillede computer 1½-2 timer efter jeg havde taget svampe (jeg har kun trippet en gang), og jeg kunne, mens jeg spillede, ikke mærke jeg havde taget svampe, andet end jeg var virkelig ringe og det gik mig på. :D
Set i bakspejlet, var et spil som super meat boy nok heller ikke det smarteste. :b
Hvis du er tryg med dine venner og ellers bare gør som CVML skriver. Gør det hyggeligt, svagt evt. levende lys, nogle lækkerier og drikkelse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gå et tur!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har rigtigt gode erfaringer med mørke rum og lækkert musik. Det der med at spille computer, se fjernsyn osv. har jeg prøvet én gang og der sparkede trippet først ordentligt ind, da jeg slukkede alt det elektroniske og lå stille for mig selv og kiggede op i loftet. Jeg synes ikke i skal spille computer, men nærmere prøve at glide ind følelsen ved at sidde og snakke sammen og kigge på hinanden.
Jeg har ikke prøvet at gå en tur under et trip endnu, men bor også midt i cementjunglen - måske er det bedre i naturlige omgivelser?

Dedikeret medlem

Jeg synes også at computer spil vil være lidt fesent - eventuelt sæt Fear and Loathing in Las Vegas på fra start eller mørkt rum med lidt starin lys og snak - leg med trippet og lad trippet lege med jer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Syntes heller ikke pc og tv er det bedste til et trip. Altid sjovere med noget levende/farvet lys, god musik, puder og andet til at hygge med, for syntes godt man kan blive sådan lidt... Legesyg med mange ting der ellers er kedelige, da man netop ser og oplever hverdagsting på en helt anden måde.

At gå en tur er meget fedt, både i naturen men også i byen, hvis der vel at mærke er få folk og fredeligt.

Tror også i vil bemærke at det er svært at holde sig fokuseret på computerspil, især de første par gange man tripper. Og så duer det ikke man angriber alle mulige ting som slet ikke er der, eller man tror det er noget helt andet :)

Har prøvet at spille både WoW og LoL i løbet af samme trip.
Nok noget af det sværeste computer jeg nogensinde har spillet. Vidste præcist hvad jeg skulle gøre og trykke på osv., men kunne bare ikke gøre det fysisk.
Syntes selv en håndrullet smøg (Bali shag + rizzla) er utrolig svær at rulle når jeg er godt væltet. Men meget morsomt da jeg kan sidde og grine af hvor "dum" jeg er, når jeg har rullet dem hver dag i flere år, og pludselig ikke kan :)

Mvh

Dedikeret medlem

Det plejer at være en god ting, at have mixet inden, hvis man vil ryge. Samt have de ting hjemme som man ønsker og bruge - nogen gange kan det være ret svært og komme ud især hvis det indebære man kommer til at møde andre mennesker.
Hvis det er muligt, så er det ret så fedt at komme ud og gå en tur en frost klar aften - de knasende lyde og lyset fra nattehimlen gør oplevelsen magisk.

Får da slet ikke lyst til et lille trip nu.

Medlem

god fornøjelse med det! det skal nok blive sjovt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]