Nej, synes det er spild af svampe at sidde foran hver sin skærm... Man kan godt smække et eller andet på én skærm som man kan se sammen, hvis nnu trippet ikke er så stærkt, men ellers synes jeg at svampe går fint sammen med musik og samtale, det kan nemt blive intenst nok for de fleste. Du modsiger dig selv lidt når du snakker om at "give slip" eller bliver overtaget af et stof, det sker IMO ikke medmindre man tripper balls... Jeg synes i skal faste i 2-4 timer før trippet og så spise 0,8-1,5 alt efter hvilken sort i nu har fået fat i, forberede nogle aktiviteter i kan lave og hav noget musik klar som i allesammen godt kan lide, så kan det ikke gå helt galt...
Vores HQ er ved køkkenbordet foran hver sin skærm, der spiller altid musik og vi vil komme til at snakke med hinanden hele tiden.
Ja du har ret i at jeg modsiger mig selv, jeg mener bare at vi skal opleve at blive "grebet" af svampene og derefter give slip på sig selv, måske sker det kun ved større mængder, hvad ved jeg.
Okay, men ved du hvorfor det at faste er en god idé? Altså er det ligesom alkohol på tom mave-princippet?
Altså vi regner kun med at få fat i omkring 3g, så er det bare en "engangsforestilling" hvor vi alle 3 tager vores potion i ét.
Vi kommer helt sikkert til at se en film på et eller andet tidspunkt, jeg er bare lidt i tvivl om hvilke aktiviteter der kan komme op, til en "gamer" aften