Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 aug 2025 17:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Blæser
Junior medlem

Hey kunne godt tænke mig og tage på en ordentlig blæser.. Problemet er bare jeg er under kontrol for stoffer, det er et urin stick med 8 tests på. Ville så gerne høre hvilke stoffer der ikke slår ud. Kunne godt tænke mig noget, MDPV, MPA, MXE eller ethylphinadate, slår disse stoffer ud på urin-stick?

Titel: Re: Blæser
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDPV metaboliseres anderledes and MDMA.
MPA ligner ikke nogle mainstream stoffer kemisk.
MXE metaboliseres nok ikke til norketamin, men resten af strukturen minder om hinanden og kunne give anledning til lignende kemiske reaktioner med det givne reagens, der er trods alt funktionelle grupper i den lignende del.
Methylphenidat og ethylphenidat har samme metabolit.

Men tænk dig godt om før du kaster dig ud i skumle research chemicals. Har du virkelig godt af det når du nu er under kontrol?

Junior medlem

Jame, kan disse stoffer spottes i en Urin-stick test?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Kommer helt an på hvad det er at den tester for?

Hvis det er en af de klassiske med: THC, Kokain, Amfetamin, Methamf (eller MDMA), Benzoer, Subuxone, Metadon og Opiater har du ikke noget at være bange for. Methylphenidat (ADHD piller), går slet ikke i den slags test. Eftersom ketamin heller ikke giver et positivt udslag er MXE nok også til at nuppe. MDPV ved jeg faktisk ikke lige med, som Alice skriver, så metaboliseres det på en anden måde, men da min hukommelse omkring hvilke sporingsstoffer der også vil give et positivt resultat lige med MDMA er lidt ruste (og undertegnet er meeeget træt), vil jeg råde dig til at søge lidt på google efter det. MPA burde heller ikke være noget problem. Men igen, tag at undersøg hvad det metaboliseres til, for derefter at tjekke hvilke metabolitter der vil give positivt resultat.
Fx med kokain, selvom du ikke har kokain i pisset, kan jeg da huske at et af "affaldsstofferne" fra metaboliseringen af coke, vil give et positivt udslag i en prøve.
Men ellers så er der jo det gode gamle trick med at rense kroppen ud, samme dag som du skal til test. Drik 8-12 liter vand, hver gang du er ude og pisse, drikker du halvanden liter vand igen inden du forlader toilettet. På den måde er pisprøver blevet snydt en del gange før ;) Altså så længe det er vandopløselige stoffer og ikke fedtopløselige ;)

Stodder
Brugeravatar

Drik 8-12 liter vand, hver gang du er ude og pisse, drikker du halvanden liter vand igen inden du forlader toilettet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Water_intoxication

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er udemærket klar over at man kan få en vandforgiftigt.

Burde nok have tilføjet at man samtidig skal få spist et par ekstra vitaminpiller, saltede ting og den slags for at holde på mineraler i kroppen.

Ikke desto mindre har folk af normal størrelse let kunne slubre 8-9 liter vand i sig, over en tidramme der strækker sig over 6-8 timer, med det eneste resultat at man begynder at fryse lidt pga alt det kolde vand der kommer indenbords, så en varm trøje og dyne hjælper hvis det bliver for slemt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Det eneste af de stoffer du nævner, som jeg ville være nervøs for kunne slå ud i en urintest er MPA. Det kan muligvis slå ud som methamfetamin; http://www.bluelight.ru/vb/archive/inde ... 46646.html

Dedikeret medlem

svampe og lsd bliver der somregelt ikke testet for hos politiet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hmmm... Det er logisk at MPA kunne slå ud som methamfetamin, da thiophenyl er et aromatisk system lige som en benzenring men jeg kan ikke lige få det til at passe med hvad der står på wiki metabolitterne er. :/

Har tænkt lidt over MDPV - hvis MDMA metaboliseres videre end MDA og det er den metabolit der testes for ville den måske også give en falsk positiv. Men det virker som om det er MDA de tester for når de tester for MDMA. Jeg kan ikke lige se hvordan MDPV skulle blive til MDA.

sorenderfor: jeg skrev en sammenligning til dig mellem de mest kendte stoffer og de alternativer du nævnte - jeg ved nemlig ikke hvilke stoffer de tester for i den test du skal tage, det ved du nok bedre selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der bliver ikke testet for hverken svampe eller LSD i sticktests.

Det jeg havde gjort, var at få fat i nogle methylphenidat piller, selvom virkningen er ala amfetamin, så metaboliseres de helt forskelligt og der er dermed ikke den mindste chance for at få et positivt udslag på testen.

De stoffer som der bliver testet for, er som jeg skrev tidligere: THC, benzodiazepiner, opiater, subuxone, metadon, kokain, amfetamin og enten methamfetamin eller MDMA (hvis ikke begge stoffers metabolitter slår ud på det samme).

De stoffer der er sikre at tage er methylphenidat, lsd, svampe, 2c-x, meskalin, ghb, dmt / 5-meo-dmt og en hel række af RC's.

Junior medlem

Tak for de mange svar :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]