Kommer helt an på hvad det er at den tester for?
Hvis det er en af de klassiske med: THC, Kokain, Amfetamin, Methamf (eller MDMA), Benzoer, Subuxone, Metadon og Opiater har du ikke noget at være bange for. Methylphenidat (ADHD piller), går slet ikke i den slags test. Eftersom ketamin heller ikke giver et positivt udslag er MXE nok også til at nuppe. MDPV ved jeg faktisk ikke lige med, som Alice skriver, så metaboliseres det på en anden måde, men da min hukommelse omkring hvilke sporingsstoffer der også vil give et positivt resultat lige med MDMA er lidt ruste (og undertegnet er meeeget træt), vil jeg råde dig til at søge lidt på google efter det. MPA burde heller ikke være noget problem. Men igen, tag at undersøg hvad det metaboliseres til, for derefter at tjekke hvilke metabolitter der vil give positivt resultat.
Fx med kokain, selvom du ikke har kokain i pisset, kan jeg da huske at et af "affaldsstofferne" fra metaboliseringen af coke, vil give et positivt udslag i en prøve.
Men ellers så er der jo det gode gamle trick med at rense kroppen ud, samme dag som du skal til test. Drik 8-12 liter vand, hver gang du er ude og pisse, drikker du halvanden liter vand igen inden du forlader toilettet. På den måde er pisprøver blevet snydt en del gange før

Altså så længe det er vandopløselige stoffer og ikke fedtopløselige