søde ven..
selvom de nu er væk, er de altid hos dig, de ville dig det bedste, vi vil dig det bedste, vi er jo allesammen her af samme grund..
vi er ''narkovrag'' ''unge misbrugere'' ''pille misbrugere'' ''stikkere/shooters'' og ''hashomanere''..
det er ikk kun din krop og dit sind der dør, det er oss dine følelser.. du lever på instinkt..
livet er svært, men stofferne knepper dit hovede.. du kan jo godt, det ved jeg, vi kan allesammen.. vi kan bare ikk alene..
-min far er en blandingsmisbruger, alkohol og hårde stoffer, en del af mit liv gennem snart 16 år.. misbrug gennem 6 år, piller, snitter og svampe gennem 5 år.. mistet venner, set folk med OD.. været indlagt med 3 stk OD..
vi skal jo egentlig vise hinanden at livet uden erouforseriske stoffer kan leves !
kom så, lad os starte en demonstration, lad os hjælpe hinanden og tale åbent om vores problemer !
vi er de stærkeste af alle skabninger, for vi tør indrømme vi tager pulver, klump og tabs.. vi stikker af fra den sindssyge, kolde, våde, triste grå kedelige verden med sure forældre, døde søskende, levende søskende, venner, pms, boner om morgenen, men vi er stærke !
vi behandler vores krop dårligt, og forventer den holder lang tid ?
jeg dør hvis jeg tager E! igen.. kun fordi min krop og mit sind siger nej.. men mine instinkter siger HELL YEAH !
lad os støtte op om hinanden, hinandens familier, venner, søskende, bedsteforældre, you name it..
vise vi er her, og vi står sammen, sådan overlever vi jo ikk ?
''jeg ruller op, og du må godt tænde''

venner ? lad os ryge en pind på vi står sammen !
puff den nu !
-jeg udtrykker mine dybt alvorlige mente sorg for 2 i vores kæmpefamilie, der uheldigvis gik bort længe før tid.. drenge, vi ses i heavens paradise for smokers and sniffers !
-ny skunk på markedet i JYLLAND ! navnet tager jeg for at ære vores brødre, må de hvile i den perfekte ro og skævert de ønskede, navnet på den nye syge grønne pind er; ChriMiksoft. nyd den venner, hun er fantastisk, enestående og lækker, just like when She visits us in our dreams ! <3
peace&love to my dearest fameily, friends, sisters, brothers and parents for this awesome life that we throw out the window :'(
vi høres ved venner, husk ChriMiksoft, hun tager til bnye uprøvede højder
pas på jer selv, og de trælse blå blink ! <3
sov godt, stoone, love, peace and a puffer, thats how my day is, cheers friends, love and hugs from
Team Dreamforce heavy weight sniffing young one's in JYLLAND ! <3