Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 20:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hvil i fred ;(

Junior medlem

søde ven..
selvom de nu er væk, er de altid hos dig, de ville dig det bedste, vi vil dig det bedste, vi er jo allesammen her af samme grund..
vi er ''narkovrag'' ''unge misbrugere'' ''pille misbrugere'' ''stikkere/shooters'' og ''hashomanere''..
det er ikk kun din krop og dit sind der dør, det er oss dine følelser.. du lever på instinkt..
livet er svært, men stofferne knepper dit hovede.. du kan jo godt, det ved jeg, vi kan allesammen.. vi kan bare ikk alene..

-min far er en blandingsmisbruger, alkohol og hårde stoffer, en del af mit liv gennem snart 16 år.. misbrug gennem 6 år, piller, snitter og svampe gennem 5 år.. mistet venner, set folk med OD.. været indlagt med 3 stk OD..

vi skal jo egentlig vise hinanden at livet uden erouforseriske stoffer kan leves !
kom så, lad os starte en demonstration, lad os hjælpe hinanden og tale åbent om vores problemer !

vi er de stærkeste af alle skabninger, for vi tør indrømme vi tager pulver, klump og tabs.. vi stikker af fra den sindssyge, kolde, våde, triste grå kedelige verden med sure forældre, døde søskende, levende søskende, venner, pms, boner om morgenen, men vi er stærke !

vi behandler vores krop dårligt, og forventer den holder lang tid ?

jeg dør hvis jeg tager E! igen.. kun fordi min krop og mit sind siger nej.. men mine instinkter siger HELL YEAH !

lad os støtte op om hinanden, hinandens familier, venner, søskende, bedsteforældre, you name it..
vise vi er her, og vi står sammen, sådan overlever vi jo ikk ?

''jeg ruller op, og du må godt tænde'' ;)

venner ? lad os ryge en pind på vi står sammen !

puff den nu ! :rocking:

-jeg udtrykker mine dybt alvorlige mente sorg for 2 i vores kæmpefamilie, der uheldigvis gik bort længe før tid.. drenge, vi ses i heavens paradise for smokers and sniffers !

-ny skunk på markedet i JYLLAND ! navnet tager jeg for at ære vores brødre, må de hvile i den perfekte ro og skævert de ønskede, navnet på den nye syge grønne pind er; ChriMiksoft. nyd den venner, hun er fantastisk, enestående og lækker, just like when She visits us in our dreams ! <3

peace&love to my dearest fameily, friends, sisters, brothers and parents for this awesome life that we throw out the window :'(

vi høres ved venner, husk ChriMiksoft, hun tager til bnye uprøvede højder :cheers:

pas på jer selv, og de trælse blå blink ! <3

sov godt, stoone, love, peace and a puffer, thats how my day is, cheers friends, love and hugs from

Team Dreamforce heavy weight sniffing young one's in JYLLAND ! <3

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
:shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Trippertøs - nu er det jo ikke alle der er misbrugere... og ud over det syntes du så ikke det du skriver er lige lovligt for meget...... smør på brødet ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
søde ven.

what the fain sker der lige her??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ingen grund til at citere det hele, det en ret lang og møgblæst post. Også meget sjov, men på en tragikomisk måde.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ingen grund til at citere det hele, det en ret lang og møgblæst post. Også meget sjov, men på en tragikomisk måde.

Undskyld, du har helt ret.
Men ja, du har ret, den er da kørt helt af sporet.
Men det hører slet ikke til her.

RIP, endnu en gang.
Har skænket jer en tanke i løbet af ugen, og har da også hevet op i amfmisbrugerens posts i løbet af ugen.
Tragisk historie.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ryttet op, hold venligst en rar tone.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nvm

RIP. Syntes der kommer alt for mange af disse tråde her inde. Kondolere dybt, og pas nu for helvede på. :)

Senest rettet af incase 24 maj 2012 18:01, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
R.I.P Amfmisbrugerens historie er fanme så pisse tragisk. Pas nu på jer selv, også jer der tror i har styr på kemikalierne. Det er rigtigt at man kan styre, det at tage stoffer jævnligt. Men det er bare pisse svært, det er ikke alle herinde der når noget nær amfmisbrugeren, dextrose og de andres skæbner. Men man kan se rigtig mange eksempler på folk der ikke kun har fået fest og bevidsthedsudvidelse med når de har taget stoffer jævnligt. Men det er jo en psychedelias styrker, at vi oplyser hinanden om risikoen ved at tage stoffer. Derfor er det også vigtigt med de her mindetråde.

Det skal vises at der er en bagside ved stofindtag. Grænsen mellem stofbrug og misbrug er svær at definere, men man skal hele tiden overveje om stofferne biddrager positivt til ens liv og hvis man ikke engang imellem tager en pause, så er det svært at se sin situation udefra.

Jeg håber mit indlæg giver lidt mening, synes det er svært at formulere en post der viser hvad jeg mener.

Junior medlem

RIP

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
R.I.P.

Tid til at hvile i fred.

Jeg er overbevist om, at jo hårdere liv man har opnået ved dødsøjeblikket, desto større frigivelse og lettelse opnås herefter.

Jeg kendte ikke personen, og det lyder da sørgeligt, men er de her mindetråde ikke snart lige lovligt for meget ?!
Jeg håber da ikke jeg bliver stillet op på et narkoboard offtenligt hvis jeg kradser af, eller nogen jeg kender, jeg er sikker på at dem der var dem nær nok skal blive oplyst om det på andre måder end igennem sådan en tråd her, og hvis ikke er det da også en lidt væmmlig måde at få det at vide på, at nogen så vil sige det er respekt for afdøde, altså en mindetråd eller en farveltråd synes jeg også er helt hen i vejret, specielt på sådan et board her.. hvis man idetmidnste bare kunne undvære at nævne navne.. og måske holde sig til brugernavne...

jeg synes det er over grænsen, men ja r.i.p

Jeg forstår godt hvad du siger.

Men når det er sagt, skal det siges, at oplysning om dødsfald er en vigtig del af harm reduction. Dødsfald understreger vigtigheden af respekt for stoffer, om det er forgiftning, misbrug eller rockerhåndtering. Og endnu vigtigere er det, fordi Amfmisbrugeren's historie viser konsekvensen af politikeres lovgivning.

Jeg forstår godt hvorfor du kalder det en udstilling. Men når jeg læser hans misbrugstråd igennem, kan jeg ikke forstå, at du ikke kan forstå, at det her er vigtig og essentiel oplysning.

Det samme vil jeg strække over Psyko, Dex, og diverse andre biblioteker. RIP.

Bagsiden af oplysningen er, at den kan få den afdøde til at fremstå som en ussel narkoman, når hans navn bliver læst på et narkoboard. Men dette er snarere et problem grundet samfundets syn på visse molekyler, frem for et problem grundet narkoboards og ussel narkomani. Jeg byder angstprovokerende information velkommen. Vi skal vænne os til det - det er første skridt mod en sundere holdning med mindre censur og (selv)benægtelse.

Medlem
Brugeravatar

stakkels stakkels dreng, jeg håber du har det godt hvor du er nu.
vil lige tilføje at efter jeg har tilmeldt mig dette forum, har jeg læst flere af de mindetråde der er her, og mig skræmmer det, jeg synes det er så forfærdeligt og uhyggeligt at jeg ikke tør at prøve noget som helst.
knus sanne

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
stakkels stakkels dreng, jeg håber du har det godt hvor du er nu.
vil lige tilføje at efter jeg har tilmeldt mig dette forum, har jeg læst flere af de mindetråde der er her, og mig skræmmer det, jeg synes det er så forfærdeligt og uhyggeligt at jeg ikke tør at prøve noget som helst.
knus sanne

Du behøver aldrig nogensinde at røre det, men det er din pligt at holde dig selv informeret og fri fra myter.

Medlem

Hvil i fred. Nu har du endelig ro omkring dig.

Medlem

hvil i fred. tanker til de pårørende herfra

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
R.I.P

Har som så mange andre også fulgt med i hans tråde.. Tragisk slutning, men han havde vel brug for fred.

Junior medlem

Hvil i fred - Det samme kunne være sket for mig og jeg er taknemmelig for at være kommet ud på den anden side i live

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvil i fred - din historie gav du os, og den var skræmmende, velskrevet og rørte hjertet.

Junior medlem
Brugeravatar

Trist historie, må de hvile i fred.

Har i de sidste par uger tænkt lidt over den post Trippertøs har skrevet. Og der er absurde mængder af smør på brødet der, men samtidig er den vel udtryk for en art ideologi, som mange følger herunder mig selv. Altså den tanke at hverdagslivet er for gråt, traumatiserende og uudholdeligt og at man derfor tager stoffer for at åbne op for nyere og mere farverige oplevelser og at man gør det med livet som indsats.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]