Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia,
Mig og min kæreste overvejer at tage svampe to uger efter et MDMA-trip i nærmeste fremtid. Udover at det ikke er det mest ansvarlige i verden, kan der så opstå krydstolerance af en art, eller skulle det fungere fint?

Dedikeret medlem

Svampe og mdma har jo intet at gøre med hindanden så vidt jeg ved? så tror sku ikke du skal regne med at der er krydstolerance.

Junior medlem

Alle tiders, det var bare det, jeg havde brug for at høre :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu hvor vi er ved emnet, hvem har så prøvet at indtage mdma og psilocybin samtidig? Jeg har selv oplevet, hvordan svampene stimulerer cns og det minder imo om mdma euforien. Men sidst jeg trippede med en ven, snakkede vi om, hvordan det ville være at blande shroomz og emma. Hvem har erfaring med dette?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har prøvet 4-HO-MiPT sammen med Methylone - Selvom Methylone fik overpowered effekten var det stadig en af de mest euforiske stofoplevelser jeg nogensinde har haft.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Noget andet er, at jeg ikke synes at kunne finde en tråd, der siger noget brugbart om dosering i forhold til kropsvægt ved brug af svampe. Jeg vejer omkring 80 og hun vejer omkring 55. Bør jeg doserer lavere for hende eller fungerer det ikke på den måde?

Citat:
Nu hvor vi er ved emnet, hvem har så prøvet at indtage mdma og psilocybin samtidig? Jeg har selv oplevet, hvordan svampene stimulerer cns og det minder imo om mdma euforien. Men sidst jeg trippede med en ven, snakkede vi om, hvordan det ville være at blande shroomz og emma. Hvem har erfaring med dette?

Jeg har taget et hippieflip, som du snakker om. Det var en varm junidag i skoven med en kammerat, og det er en af de smukkkeste dage i mit liv. Go nuts buddy!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet 4-HO-MiPT sammen med Methylone - Selvom Methylone fik overpowered effekten var det stadig en af de mest euforiske stofoplevelser jeg nogensinde har haft.

fedt! kan du fortælle noget om oplevelsen eller har du lavet en triprapport, som kan læses?
Jeg gad godt at vide, hvordan kombinationen af stofferne påvirker hinanden? Kan man f.eks. trække mdma'ens euforiske følelse med ind i svampenes metalliske neonunivers? Jeg forestiller mig, at mdma'ens nervemasserende goodfeeling vil passe perfekt ind i oplevelsen, når svamperaketten ræser afsted med 5000km/t gennem pryamider og spiraler?!

Medlem
Brugeravatar

Jeg har flere gange blandet MDMA med LSD, desværre aldrig svampe. To gange blev helt og aldeles fantastiske, smukke oplevelser, en gang blev en blandet oplevelse, som jeg har skrevet en rapport om : http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=42&t=36770 Jeg tror du kan finde flere rapporter, hvis du søger efter "candyflipping" (LSD+MDMA) eller "hippieflipping" (svampe+mdma).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@ Nigeru Mono

Lækker rapport! Tager du ikke mig med på næste skovtur ;)
Du skriver på et tidspunkt, at du fik en nedtur, som umiddelbart ikke rigtigt kunne bearbejdes på grund af MDMA'ens virkning. Jeg har endnu ikke selv prøvet at badtrippe, men kunne sagtens forestille mig at badtrippet ikke blev så intens under påvirkning af MDMA.
Men du fandt alligevel løsningen på problemet og gav fra dig, hvilket "overvandt" din nedtur? Nu har jeg selvfølgelig læst en masse om, at man skal "face" badtrippet, NÅR det kommer. Kan du i den forbindelse forklare, om MDMA'en virkede som en hjælp eller hindring til at bearbejde de mørke tanker?

Medlem
Brugeravatar

Tark :) Tjo, men jeg bor majet langt fra Danmark og grønne skove lige nu :)
Det er spændende du lægger den vinkel på at jeg ikke kunne bearbejde mit problem på grund af MDMA'en.. Jeg tror MDMA'en i det korte løb gjorde trippet mere tåleligt og gjorde at jeg kunne påvirke min oplevelse i en mere positiv retning. Jeg "facede" ikke badtrippet, måske af samme årsag, og det gav mig noget paranoia efterfølgende, i stil med det jeg oplevede under trippet. Det fik jeg først bearbejdet senere under et kraftigt 4-ho-met trip.
MEN jeg tror sagtens MDMA'en kan hjælpe med at face et badtrip , hvis man lige husker det der med at acceptere og "face"... men jeg er nogen gange bare meget dum og stædig :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har rigtig god erfaring med at kombinere svampe eller LSD med MDMA eller m1.
Nogen af de mest euforiske stofkombinationer nogensinde!

Psykedelika og MDMA er perfekt sammen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har rigtig god erfaring med at kombinere svampe eller LSD med MDMA eller m1.
Nogen af de mest euforiske stofkombinationer nogensinde!

Psykedelika og MDMA er perfekt sammen!

Kunne næsten også kun forestille mig, der ville komme et komfortabelt trip ud af mikset.
Er alle dine erfaringer med blandingerne gode? Her tænker jeg mest på, om jeg under påvirkning af MDMA overhovedet ville kunne "dyrke" en nedtur, hvis den skulle komme forbi og hilse?
Herinde på forummet skriver flere medlemmer (som har læst Stanislav Grof), at hvis et (bad)trip ender uafklaret, skal man inden for en uge tage en mindst lige så kraftig dosering, som under det sidste uafklarede trip, netop for at overkomme det uforløste. Men det må ligesom også kræve, at man har mulighed for at tage et trip - her tænker jeg mest på at være i besiddelse af det hallucinogen, som før blev anvendt.

For at gøre det kort:

Har du erfaring med, eller hørt om andre som har haft dårlige oplevelser med at candyflippe eller hippieflippe?

Det eneste jeg vil, er at gennemleve nedturen, hvis den skulle forekomme, og netop ikke udsætte den. Det jeg frygter er, at MDMA'en ikke helt tillader en fuldt udyrket nedtur :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]