Jeg har rigtig god erfaring med at kombinere svampe eller LSD med MDMA eller m1.
Nogen af de mest euforiske stofkombinationer nogensinde!
Psykedelika og MDMA er perfekt sammen!
Kunne
næsten også kun forestille mig, der ville komme et komfortabelt trip ud af mikset.
Er alle dine erfaringer med blandingerne gode? Her tænker jeg mest på, om jeg under påvirkning af MDMA overhovedet ville kunne "dyrke" en nedtur, hvis den skulle komme forbi og hilse?
Herinde på forummet skriver flere medlemmer (som har læst Stanislav Grof), at hvis et (bad)trip ender uafklaret, skal man inden for en uge tage en mindst lige så kraftig dosering, som under det sidste uafklarede trip, netop for at overkomme det uforløste. Men det må ligesom også kræve, at man har mulighed for at tage et trip - her tænker jeg mest på at være i besiddelse af det hallucinogen, som før blev anvendt.
For at gøre det kort:
Har du erfaring med, eller hørt om andre som har haft dårlige oplevelser med at candyflippe eller hippieflippe?
Det eneste jeg vil, er at gennemleve nedturen, hvis den skulle forekomme, og netop ikke udsætte den. Det jeg frygter er, at MDMA'en ikke helt tillader en fuldt udyrket nedtur