Hvorfor alkohol frem for mdma?
Jeg kan ikke se et problem i, at hun tager mdma, hvis det ikke er oftere end højest én gang om måneden. Jeg ville dog være bekymret, hvis hun drikker hver weekend, men lidt mdma skader ikke i ny og næ. tog selv mdma et par gange da jeg var 15. hvis du selv har taget stoffer, så fortæl hende om det så i har det tilfældes, og ikke prøver at benægte det, men får snakket om det. Fortæl hende at det er okay at tage mdma, og at du tror på, eller forventer, at hun kan styre det, og lad hende komme til dig og få snakket, hvis tingene ikke går som de skal. Du høre ikke til i den forældrerolle du sætter dig selv i, efter hvordan jeg forstår dit indlæg. Jeres forældre kan være lyseslukkere, og sige at hun skal stoppe, men synes at du bare skal tage den med ro, og vise hende tillid og kærlighed, som om mdma'en ikke betød noget, men at det eneste du ser er din elskede søster. Kærlighed må i bund og grund også være noget hun søger i mdma'en, det ville være oplagt. Så tag en ærlig kærlig snak kun dig og din søster, hvor alle mistanker og andet ondt forsvinder.
'
Dude, manden skriver at hans søster på 15 bruger mdma i forbindelse med hendes drukture. Alkohol er altså indblandet. Læs tråden rigtigt inden du svarer.
Jeg tager måske fejl, men jeg tror simpelthen ikke på at en pige på 15 tager hensyn til eller gider at gå op i konsekvenser ved brug af MDMA. Og at hun tager det imens hun er på druktur finder jeg dybt forkasteligt. Få dine forældre til at sende din søster på efterskole eller på Tvind!