Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 16:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA og Hash?
Medlem

Hej Psychedelia, i weekenden var det første gang jeg indtog MDMA.
Det var 100mg i rene krystaler indtaget i et glas vand, det var et vellykket trip med en fin comedown uden nogle deprimerende dage efter. Indtog MDMA rene krystaler dagen efter igen, men dog i en minimal dosis uden den store virkning. (Jeg er bekendt med de pauser der bør tages ved MDMA) Anywho, igår købte jeg noget hash som var helt udsædvanligt stærkt. Nærmest en sativa skunk high, var skæv i 8 timer efter 0,5g i en 2 smøgs joint, hvor jeg valgte at lave en 1 smøgs joint med 0,25g derefter. Problemet er nu bare at jeg stadigvæk er skæv dagen efter. Der er nu gået 17 timer siden jeg røg det hash. Kan fint følge med i timerne på gymnasiet, byde ind med noget osv. Men føler stadig jeg er helt udsædvanlig skæv. Røg en halv smøg idag og det var som om det påvirkede min high.

Er stadig i tvivl om, om det faktisk bare var den gode setting, samt lækker fråder og godt selvskab eller om hashen var bedre end normalt?

Mistænker at mine serotonin receptorer stadigvæk er en smule påvirket af MDMA'en eller er på et underligt stadie af en opbygning af nyt serotonin?

I så fald håber jeg at der nogle klogehoveder der ved noget om det, og har lyst til at byde ind med noget.
Er sikker på det ikke er en hashpsykose.. (Næsten)

Medlem

Når ja... Jeg er 17 år.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Jeg synes selv at hash/skunk kan give et buzz af emma dagen efter, ja endda i ugen efter nogle gange. Og dét kan mpuligvis føles som at være skæv.

Dedikeret medlem

ja jeg oplever ofte det du beskriver, på andet end MDMA.. hvor hash og skunk udløser en lille bonus.. men det er oftest i et afterglow.. (som muligvis ikke kan fornemmes uden andre påvirkninger)
mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
synes bestemt thc påvirker mig anderledes i tiden efter jeg har taget mdma (3-10 dage oftest), jeg synes det er mere behageligt end normalt, men det er sikkert forskelligt fra person til person.

det kan være du er lidt slumret i hovedet på grund af mdma'en og at hvis du er bagskæv oven i kan det føles som om du er "skæv" det er du næppe. min erfaring siger mig at hvis man lader vær' med at tænke på at man er "skæv" eller hvad det end er og holder sig aktiv glemmer man hurtigt at man er træt/skæv - eller hvad man nu er.

det er sindsygt nemt at få placebo effekter af hash/skunk.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Bornholm
har haft helt samme oplevelse et par gange, tror dit system er godt tømt efter sådan en tur og cannabis giver ihvertfald mig flashbacks til aHHHH dejligt. ved ikke men for mig gik det over dagen efter. men var stadig flad.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Bare rolig ingen hashpsykose. din hjerne er lige efter en mdma tur lidt mere modtagelig, ihvertfald min erfaring.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]