Hej Psychedelia, i weekenden var det første gang jeg indtog MDMA. Det var 100mg i rene krystaler indtaget i et glas vand, det var et vellykket trip med en fin comedown uden nogle deprimerende dage efter. Indtog MDMA rene krystaler dagen efter igen, men dog i en minimal dosis uden den store virkning. (Jeg er bekendt med de pauser der bør tages ved MDMA) Anywho, igår købte jeg noget hash som var helt udsædvanligt stærkt. Nærmest en sativa skunk high, var skæv i 8 timer efter 0,5g i en 2 smøgs joint, hvor jeg valgte at lave en 1 smøgs joint med 0,25g derefter. Problemet er nu bare at jeg stadigvæk er skæv dagen efter. Der er nu gået 17 timer siden jeg røg det hash. Kan fint følge med i timerne på gymnasiet, byde ind med noget osv. Men føler stadig jeg er helt udsædvanlig skæv. Røg en halv smøg idag og det var som om det påvirkede min high.
Er stadig i tvivl om, om det faktisk bare var den gode setting, samt lækker fråder og godt selvskab eller om hashen var bedre end normalt?
Mistænker at mine serotonin receptorer stadigvæk er en smule påvirket af MDMA'en eller er på et underligt stadie af en opbygning af nyt serotonin?
I så fald håber jeg at der nogle klogehoveder der ved noget om det, og har lyst til at byde ind med noget. Er sikker på det ikke er en hashpsykose.. (Næsten)
_________________ Chicks N Weed + Loads of funny cannabis pictures - https://www.facebook.com/pages/Chicks-N ... 8084602410
|