Nu ved jeg ikke præcist, hvad der bliver sagt om dig osv. Men det er sgu meget normalt, at folk snakker. Der er blevet og bliver også stadigvæk snakket en del om mig rundt omkring, hvor jeg er vokset op og de steder jeg har boet, men nu har jeg også lavet en del fucked ting, så der er nok at snakke om. Men det rører mig ikke rigtigt og jeg tror også det er det, du skal tænke. Hvis folk vil sidde og sladre og sludre om dig, så lad dem da det... Dårlig omtale er bedre end ingen omtale, som man siger.
Men hvor går grænsen til bagtaleri? Igen, ved jeg ikke hvad de personer, du nævner snakker om, men jeg kan da også godt lide at fortælle en god historie videre, hvis du forstår. Også hvis det har været pinligt eller sådan noget, for en bestemt person, men det tænker man jo ikke over, det er jo ikke for at skade personen man fortæller om.
Men ja, jeg giver ikke en fuck for, hvad folk siger, når de snakker om mig eller hvad de tænker, når de kigger på mig. Hvis jeg kunne bekymre mig om det, så var mit liv sgu problemløst - ikke at dit er det - men fuck de der sladdertanter, lad dem snakke. Haters' gonna hate...
Mit problem er så bare at det ikke ligger i min natur at lade det være, snakker folk om mig vil jeg gerne høre hvad de har at sige. I mit miljø kan 1 fjer hurtig blive til 5 høns og vil nødig have at nogle ting udvikler sig fordi en eller anden har lavt selvværd eller for lidt indhold i livet. Vi er helt enig på resten.