Hej alle.
jeg er fuldstændigt nybegynder på svampe-området, og jeg har sammen med mine to kammarater bestemt os for at vi skal prøve svampe, men vi ved jo ikke hvad, hvem, hvor, hvordan osv.
vi har prøvet hash, vi har røget en masse hash, og tager et par byture med emmapigen, men vi vil prøve noget nyt.
jeg skrev med en veninde om at atlantis svampe skulle være en god nybegynder, og så en 3-4 gram pr. person.
men jeg vil gerne vide mere om svampe. jeg har prøvet at søge lidt på atlantis svampe og hvad der præcist sker når man tager dem, og jeg har ikke rigtigt kunne finde ud af noget. kan i hjælpe?
jeg har visse spørgsmål:
hvad for nogle svampe ville i foretrække ville være nogle gode startsvampe, og hvor mange gram pr. person? vi vil gerne have et godt sjovt trip på et par timer.
hvordan ser svampe ud når de har det bedst? og værst?
hvad gør man med dem? rister dem på en pande? blander dem i mad? laver the af dem? eller æder dem bare? hvad foretrækker du, og hvorfor?
hvis der går noget galt hvad er så det bedste at gøre? og hvad skal man slet ikke gøre?
kender i noget fedt man bare SKAL prøve når man tripper?

hvad er effekterne ved svampe, især atlantis svampe? og hvad er der af bivirkninger?
mange tak.