Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Alle.

Rigtigt godt forum, har læst her i lang tid dog offline, men nu kommet på noget som jeg ikke kan se noget har skrevet om før.

Jeg læste i en tidligere tråd, " "Mephedrone" "er kun godt i de to første streger derefter mærker man nemlig ikke så meget" og efter jeg havde læst dette tænkte jeg det er da rigtigt, ud over dette så har jeg også kunne læse at Mephedroneer er ok giftigt for kroppen, kontra andre stoffer.

Men hvad skal erstatningen være? Jeg kan godt li den fornemmelse af at være "smasket" den førelse hvor man læner sig tilbage i stolen og tænker fuck hvor har jeg det godt. Findes der noget?

Mephedrone er 4-MMC, og kan se der findes mange andre stoffer som også har noget med MMC 4-MMC1 derfor søger jeg lidt hjælp.

Her var noget som lige ligner noget med samme formel.

5-MEO-AMT
5-MeO-DALT
5-MeO-DiPT
5-MeO-DMT
5-MEO-MIPT
AMT 3

Desuden har jeg et andet problem, jeg får øjne så store som tekopper når jeg tager MDMA eller med det samme indhold i. Jeg mener derfor også at have læst et tråd her inde, om en som spiste kosttilskud i form af Jern, Zink osv inden han skulle på tur, men det er ikke lykkes mig, at finde den tråd igen.?

På forhånd tak :)

Senest rettet af Baloudk 20 feb 2013 19:39, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De substanser du lister op har ingenting med mephedron at gøre. De ligner på ingen måde hinanden. Bare fordi der er et tal i begge to, betyder det ikke, at de ligner hinanden. :P

Junior medlem
Brugeravatar

Fandt jeg da også lige ud af, da jeg googlede lortet og bare brugte 4 min på det! Epic fail fra min side. Beklager denne gode start

Dedikeret medlem

Baloudk skrev:
Hej Alle.

Rigtigt godt forum, har læst her i lang tid dog offline, men nu kommet på noget som jeg ikke kan se noget har skrevet om før.

Jeg læste i en tidligere tråd, " "Mephedrone" "er kun godt i de to første streger derefter mærker man nemlig ikke så meget" og efter jeg havde læst dette tænkte jeg det er da rigtigt, ud over dette så har jeg også kunne læse at Mephedroneer ok giftigt for kroppen, kontra andre stoffer.

Men hvad skal erstatningen være? Jeg kan godt li den fornemmelse af at være "smasket" den førelse hvor man læner sig tilbage i stolen og tænker fuck hvor har jeg det godt. Findes der noget?

Mephedrone er 4-MMC, og kan se der findes mange andre stoffer som også har noget med MMC 4-MMC1 derfor søger jeg lidt hjælp.

Her var noget som lige ligner noget med samme formel.

5-MEO-AMT
5-MeO-DALT
5-MeO-DiPT
5-MeO-DMT
5-MEO-MIPT
AMT 3

Desuden har jeg et andet problem, jeg får øjne så store som tekopper når jeg tager MDM eller med det samme indhold i. Jeg mener derfor også at have læst et tråd her inde, om en som spiste kosttilskud i form af Jern, Zink osv inden han skulle på tur, men det er ikke lykkes mig, at finde den tråd igen.?

På forhånd tak :)

Skulle lige til at nævne MDMA da du snakkede om at være smasket men kan se du selv nævner det for der skulle jeg da mene man kommer ret tæt på at være smasket ! og bare læne sig tilbage i stolen med sveden HAGLENDE en kæbe der er ved at springe i luften og øjene der flyver rundt i hovedt :lol: det er denne følelse ikk ? :)

og jeg tror ikke du kan gøre så meget ved dit narkofjæs på MDMA eller jo solbriller :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skulle lige til at nævne MDMA da du snakkede om at være smasket men kan se du selv nævner det for der skulle jeg da mene man kommer ret tæt på at være smasket ! og bare læne sig tilbage i stolen med sveden HAGLENDE en kæbe der er ved at springe i luften og øjene der flyver rundt i hovedt :lol: det er denne følelse ikk ? :)

Hvis man har sådan, som du beskriver, har man taget alt for meget MDMA, hvilket selvfølgelig ikke kan anbefales.

@OP,

MDMA er nok det bedste du kan komme på, der minder om mephedron (uden at have prøvet det), og så er det meget sikrere. Ellers methylon hvis du vil ud i et RC.

Dedikeret medlem

Hvis man har sådan, som du beskriver, har man taget alt for meget MDMA, hvilket selvfølgelig ikke kan anbefales.

@OP,

MDMA er nok det bedste du kan komme på, der minder om mephedron (uden at have prøvet det), og så er det meget sikrere. Ellers methylon hvis du vil ud i et RC.

hva snakker du om ? jeg skulle ikke mene at 120+70 mg skulle være for meget ? og jeg ser sådan ud efter bare 200 mg 8) og det samme gør mine venner syntes ikke der skal meget til før man får kiksefjæs ?

Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
Citat:

Det er netop lige den følse der er fed, så venter man lige 10 min og så afsted, med fuld fart på :) Kan være jeg skal prøve hende Emma pigen igen så. Ville nemlig bare høre jeres mening af om der fandtes noget andet :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Det du lister er methoxy-tryptaminer. Psykedeliske stoffer, som dog er temmelig stimulerende qua førnævnte methoxy. AMT 3 kender jeg umiddelbart ikke, men er heller ikke blevet opdateret med de seneste analoger. Generelt vil jeg dog sige at de 4-substituerede hydroxy versioner af selvsamme stoffer er mere interessante og har mindre bodyload. Særligt 4-HO-MiPT står mit hjerte nær. det tætteste man kommer på svampe uden at indtage 4-HO-DMT B-). 5-MeO-DMT nok den mest interessante, men der skal du udvise ekstrem agtpågivenhed!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg må nok sige MDMA, da jeg ikke har prøvet de andre. Men hvis MDMA lige skal være ekstra vildt, så køber du noget lattergas og så bliver du skudt fuldstændig afsted med eufori i hele kroppen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
jeg vil varmt anbefale dig methylone som et sundere substitut til både mdma og især møffedronen.
det er slet ikke i nærheden af at være så toksisk som ovenstående, men med samme egenskaber som mdma, dog i en lidt mildere grad og mere stimulerende.. great for parties - smooth for dat dere brain

Dedikeret medlem

Jeg må nok sige MDMA, da jeg ikke har prøvet de andre. Men hvis MDMA lige skal være ekstra vildt, så køber du noget lattergas og så bliver du skudt fuldstændig afsted med eufori i hele kroppen.

Nemlig var lige ved at glemme det ! har selv lige fået smag for det :oops:

HUSK lattergas !! det bliver svært at trippe uden :gud:

Junior medlem
Brugeravatar

Hvorfor lattergas? virkningen går jo af så snart man holder op med at indånde det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor lattergas? virkningen går jo af så snart man holder op med at indånde det?

Nej, da. :P Det svarer til, at kokain stopper med at virke, når man holder op med at sniffe det. Virkningen er dog ikke så lang, som også er derfor, at det er godt at kombinere med andet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.

Det skal jeg lige love dig for det ikke gør - det er meget svært at beskrive, men man suger jo ikke lattergas med 20% ilt som ved tandlægen, du suger ren lattergas og ingen ilt (så derfor pas på med at gå for hårdt til den, da det udskifter ilten i dit blod med n2o) og det siger bare woooooop, ligesom en rustjebane i tivoli der kører op og op og op, og det kilder i maven, men det bliver bare ved med at blive mere og mere intenst, og puf - så er du normal igen.
Sådan kan det beskrives - eller, orgasme i hele kroppen undtagen dillertjavs

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Du finder ikke noget der er som Mephedrone IMO, kun Mephedrone. Meph føles som en lang hjerneskade, pga. den voldsomme eufori haha. MDMA minder mest om det, men på Meph kan man ikke sidde stille og nyde øjeblikket som på MDMA. Der skal hele tiden ske noget, man kan ikke være i sig selv af ren eufori hehe.

Hvis det ikke havde været så slemt for kroppen ville det være mit ynglings entheogen, og nok også mange andres. Men bivirkningerne er IMO ikke rusen værd desværre..

Jeg tror en blanding af MDMA og amfetamin kunne minde ret meget om rusen, men det er bestemt ikke noget jeg vil anbefale dig!

- Og velkommen til da :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]