Hej Alle.
Rigtigt godt forum, har læst her i lang tid dog offline, men nu kommet på noget som jeg ikke kan se noget har skrevet om før.
Jeg læste i en tidligere tråd, " "Mephedrone" "er kun godt i de to første streger derefter mærker man nemlig ikke så meget" og efter jeg havde læst dette tænkte jeg det er da rigtigt, ud over dette så har jeg også kunne læse at Mephedroneer er ok giftigt for kroppen, kontra andre stoffer.
Men hvad skal erstatningen være? Jeg kan godt li den fornemmelse af at være "smasket" den førelse hvor man læner sig tilbage i stolen og tænker fuck hvor har jeg det godt. Findes der noget?
Mephedrone er 4-MMC, og kan se der findes mange andre stoffer som også har noget med MMC 4-MMC1 derfor søger jeg lidt hjælp.
Her var noget som lige ligner noget med samme formel.
5-MEO-AMT
5-MeO-DALT
5-MeO-DiPT
5-MeO-DMT
5-MEO-MIPT
AMT 3
Desuden har jeg et andet problem, jeg får øjne så store som tekopper når jeg tager MDMA eller med det samme indhold i. Jeg mener derfor også at have læst et tråd her inde, om en som spiste kosttilskud i form af Jern, Zink osv inden han skulle på tur, men det er ikke lykkes mig, at finde den tråd igen.?
På forhånd tak