Jeg synes det er en rigtig god transportabel vape. Den holder strøm længe - jeg bruger den på niveau 2, og kan snildt bruge den 2 timer +, et fyldt kammer er ca. 10 min vape for mig, så det er over 10 sessioner. Jeg slukker dog gerne vapen lidt efter den når temperaturen og tænder den igen efter et lille minuts tid - samt slukker den 1-2 min før jeg forventer at have tømt kammeret. Hvis den bare kører, holder den nok ikke helt så længe.
Det at man kan røre rundt i kammeret fungerer også godt, men mekanismen er skrøbelig så man skal passe på ikke at stoppe for meget i den. Dette kan dog løses ved ikke at skrue låget helt tæt på, men tilpasse hvor hårdt man spænder det til hvor meget der er i kammeret.
Det eneste rigtige minus, som nok gør sig gældende for alle vapes af denne type, er at luften kan være utroligt varm hvis man suger for kraftigt i den. Det kræver derfor lidt tilvænning at kunne bruge den optimalt. Selvom man kan vænne sig til varmen, tror jeg heller ikke at det er godt for lungerne i længden.
Man skal dog være opmærksom på at man hurtigt bliver virkeligt skæv med den, da dampen fra den - i modsætning til fx en Volcano - næsten ikke smager af noget efter få sug. Man skal derfor minde sig selv om at skævheden kommer snigende, inden man fylder den igen.
Alt i alt har jeg stor glæde af den på farten, men hvis man vil bruge den derhjemme, synes jeg man skal købe vand-røret med til den. Det betyder dog måske ikke så meget, hvis ikke man er blevet forvent af Volcano'ens surperbe damp kvalitet.
Dog er der en nyere model på markedet nu, VaporBLUNT Pinnacle, måske man skulle se på den, hvis man vil købe dette brand.