Hvis du leder efter en alternativ metode til at ryge joints på så har jeg "udviklet" en, ved ikk om andre har fået den samme ide, det selvfølgelig sjældent man er den første til at gøre noget hehe

Håber du/eller andre kan bruge den:
1: du koger tobakken i en gryde, det resulterer i at alt vandet bliver kulsort. Jeg tillader mig at konkludere at du ikke får det sorte stads i lungerne. hæld vandet fra men lad tobakken blive og kog igen med nyt vand, gentag alt efter hvor smagsløst/sundt du vil have din tobak.
2: Lig det på en avis og lad det tørre på en radiator/microbølge ovn/ovn/etc
du har nu nærmest totalt smagsløst og nikotin frit tobak. og behøver derfor ikke at filtrere det igennem noget som helts. der er mange af mine venner der røg 10-30 gram hash om dagen på en bong med vand i som ristede tobakken i stedet for, at koge det og ryge det på bong medvand i, som nu slippeer for at stå og hoste sort slim op i 10 minutter hver morgen.
Sådan forbereder du tobakken, lige meget hvilken substans du skal ryge.
Nå tilbage til alternativ måde at ryge pind på:
1:
Tag en powerade flaske og fjern den hvide tut der sidder på toppen:

2:
Sæt pinden ned i:

3:
sæt en kuglepind ind i flasken(eller noget andet tyndt så du ikke kommer til at suge for hårdt)

4: fyld flsken med røg.
5: Skrug låget af og slam. tag eventuelt en mellemlanding(pause inden du slammer) hvis du har dårlige lunger.
6: når du har fået nok så skrug låget af sæt det på bordet og sæt flasken oven på, den passer perfekt. Og så går jointen ud pga mangel på ilt så du ikke mister noget.

har ikke lige tid til at koge noget tobak og tage billeder., men vil da gerne komme med en mere detaljeret guide på et tidspunkt. Nicotine er vandopløseligt, det er derfor komplet latterligt bare at riste en smøg når man kan fjerne det totalt.
Er fugtigheden et problem kan man eventuelt riste det i noget sølv papir, vel og mærke efter man har kogt det.