jeg har selv haft stoppet 2 gange, 1 gang var i et par uger og 2 gang var i 1år ca.
Første gang jeg gjorde det var det pisse hamrende møg svært, og havde de samme problemer som dig, og så mange andre, de der klamme sved ture, og man tænker ikk på andet end "en god ryger", og jeg faldt som sagt også i igen efter et par uger..
MEN.. 2 gang jeg skulle stoppe, der lagde jeg simpelthen taktikken helt om!, jeg blev vitterligt "Sur" på mig selv, og tænkte jeg FANDME ikke under nogle omstændigheden ville bukke under for mine abstinenser,, dagen kom, jeg havde ikke røget, og det nærmede sig aften, og jeg kunne godt mærke jeg begyndte og tænke på rygeren...
Men det er DER, lige der, jeg lavede DET trick det virkede for mig..
Det lyder måske underligt, men i løbet af dagen skal du bare tænke, "Det slut, jeg "dit navn" ryger ikke mere, jeg er stoppet fra nu med cannabic/thc, og kan bare gøre det på et andet tidspunkt, NU har jeg noget jeg skal fokuserer på, og skal have mit liv på den rette retning.. " noget i den stil, og da jeg sad på sengekanten 1 dag, SAGDE jeg, til mig selv, "hold nu for helvede din kæft "mit navn", Jeg kan SAGTENS sove, Jeg har INGEN former for abs" og siden den gang/dag der, har jeg bare sovet som en sten, efter 5-10 min..

Du skal også tænke på, "normale" mennesker, kan også ha' søvnprobs, og har også deres at døje med.
Syntes ikke du skal spilde tiden, syntes bare du skal kaste den Hash,cannabis af helvede til, og komme i gang med dit rygestop...
Hvis ud har set dyyyybvaaad på zulu, ville du kunne læse din egen historie, og se den er ligesom hende der, der er med i "mig og min mor" som EFTER sin fedme operation (bypass tror jeg), vælger og BLÆNDE en lagkage, med kakaomælk... altså forfanden da, hvis du vil stoppe, så STOP!.
Du KAN godt, og vi tror på dig herinde!

Held og lykke med det.