Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Min historie
Medlem

Mit liv… Vil starte med at sige at det ikke er medlidenhed jeg søger. Blot at få lettet hjertet...Hvor skal jeg starte… Er en pige på 26 idag
Flyttede for mig selv da jeg var 14, jeg fandt derefter en kæreste online (vi havde talt og mødtes i over 2år) før vi var kærester. Det hele var så dejligt, og jeg elskede ham, og omvendt. Vi var sid og nancy <3
Men…
Han havde en kærlighed til alkohol, og jeg til hash… En dag fik jeg nogle dexofaner, og det hele gik af sporet for mig. Dexede hver dag. Prøvede Extacy, amf og et par små ting, men syns dex’ne var mit eneste rigtige stof :-0
Vores misbrug blev større.
Vi var begge selvdestruktive til et punkt vi burde ha fået hjælp. Vi talte om selvmord sammen hver dag. Som en romantisk ting…
Der kom en meget meget kaotisk periode i vores liv, som fik min elskede til at miste gnisten. Han valgte at begå selvord. Midt i et skænderi… Jeg gik derud inden 4 min, men der hang han der. Han havde sagt det før, og alt var klart til det..
De ku ik få liv i ham, min elskede.

Der stod jeg så i jylland, og kendte kun nogle få folk. En lidt ældre ven tog mig til sig, og jeg begyndte at få gnisten tilbage til livet. Men i vores sorg over at ha mistet vores elskede ven/forlovede, begyndte vi at prøve med stoffer og alt eskalerede...
Endte på nålen, og så ikke nogen grund til at leve, men så tog jeg bare noget mere, og sån blev det ved..
Var på metadon i ca 8år. er endelig ude af det, men det har været en syg kamp.
Vi røg på gaden, og prøvede hurtigt alt det hårde… Vi levede så’n i ca 9mån, så tog vi toget til jylland og tog en kold tyrker på gaden…

Men kæmper stadig i dag (8år efter) med at slippe alt… Har fået diagnostiserede borderline tidligt i mit liv, men det er først nu som 26årige at jeg fåe hjælp til at håndtere sygdommen. Den har resulterede i forliste forhold, venskaber og jeg har mistet hele mit netværk. den dag i dag, er jeg klar til at modtage medicinsk hjælp, for har indset at jeg ikke kan klarer denne kamp alene. Borderline ødelægger alt! ALT!

Har været helt clean nu i over 2 mån. har ikke levet i et aktivt misbrug i over 2 år, dog med et par tilbagefald hist og her. jeg ryger stadig fede, og ser ingen grund til at stoppe lige pt.

Hvis der er nogle som har spørgsmål eller andet, så er I velkomne til at skrive en pb, eller blot svare her på tråden
Ændrer måske lidt i denne tråd hen af vejen.

hej fra mig

Redigeret d 15. dec. 2013.

Jeg har et par ting, som jeg ikke fik skrevet første gang, jeg mangler at få sagt.
Det er et stykke tid siden jeg skrev denne tråd, og vil lige skrive en kort update om hvordan mit liv ser ud idag...
Har eget sted at bo, omringet af katte og kærlighed og generelt har jeg det meget godt. Men i perioder har jeg været forsvundet fra jordens overflade, for at dyrke mit dobbeltliv. I mange år var min familie slet ikke klar over hvad jeg havde gang i, eftersom jeg flyttede til Aalborg allerede som 14årig. Anyway, så savner jeg nogengange ''spændingen'' ved at leve fra dag til dag. Andre gange priser jeg mig lykkelig over at ha overlevet mit helvede.
Efter jeg stoppede mit daglige misbrug af stoffer ( til sidst var det mest fentanyl, contalgin, metaamf, benzoer og cola, men har prøvet stort set alle skadelige stoffer), har jeg i små perioder faldet i, og glemt alt om mit nuværende dejlige liv, for at leve ligesom i gamle dage. Men bli'r hurtigt træt af det, og vender tilbage som ingenting er hændt. Ingen ved hvor jeg er i den tid, og jeg røber ingenting. Skammer mig så meget. For jeg kan gå fra et være stoffri, til at sidde med en nål i armen. Det skræmmer mig, at det (stofferne) har mig i et jerngreb.
Er igen startet på metadon, og lige pt, har jeg det fint med det. Men skal trappes ud af det i det nye år.

Senest rettet af Sjuz 15 dec 2013 13:57, rettet i alt 4 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Flot delt! Kan slet ikke forstille mig hvilke ting du har været igennem. Går du til NA møder eller har gået til dem?
Og er du clean nu?

Medlem

Flot delt! Kan slet ikke forstille mig hvilke ting du har været igennem. Går du til NA møder eller har gået til dem?
Og er du clean nu?

Ja men tager en dag af gangen. Har det med at falde i... Men det er ikk så ''hårdt'' på som engang. Ryger da også fede.
Har været til NA møder, og syns det er fantatisk, dem de hjælper for, men de er ikke noget for mig.
Og tak for rosen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hård historie. Flot at du får lettet dit hjerte lidt herinde, ved at folk herinde hellere end gerne vil høre, forstå og hjælpe en som dig uden at pege fingre.
Vær den bedste du kan være, og skub den grænse hverdag, så kan det kun gå en vej.

Dedikeret medlem

Dejligt at læse du er kommet så langt - det er små skridt en dag af gangen - jeg synes det bliver lettere med alderen at holde fast i beslutningen også når jeg tager mine tilbagefald - nu godt nok kun med hash, hvilket jeg får mere og mere kontrol over, så når jeg synes det er nok så stopper jeg igen.
Før i tiden kunne jeg ikke leve uden og være påvirket, men det var en fed løgn jeg havde bildt mig selv ind.

Medlem

Hård historie. Flot at du får lettet dit hjerte lidt herinde, ved at folk herinde hellere end gerne vil høre, forstå og hjælpe en som dig uden at pege fingre.
Vær den bedste du kan være, og skub den grænse hverdag, så kan det kun gå en vej.

Tusind tak for dine ord :) Jeg kæmper endnu. Det er hele tiden 1 skidt frem, og 2 tilbage.
Også lige pt har jeg en lidt af en down periode.

Medlem

Dejligt at læse du er kommet så langt - det er små skridt en dag af gangen - jeg synes det bliver lettere med alderen at holde fast i beslutningen også når jeg tager mine tilbagefald - nu godt nok kun med hash, hvilket jeg får mere og mere kontrol over, så når jeg synes det er nok så stopper jeg igen.
Før i tiden kunne jeg ikke leve uden og være påvirket, men det var en fed løgn jeg havde bildt mig selv ind.

Jeg ser ikke røgen som en ''synd''. Og er opvokset på amager, og hele rygerkulturen sidder i mit hjerte. Alt andet har jeg gang på gang taget kold tyrker fra, nedtrapninger m.m., men tjalden er og har lige siden jeg var 15 været en fast kompangon (stav)
Hashen er trods alt (underligt? nok) mit hoved stof

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.

Tusind tak for dine ord :) Jeg kæmper endnu. Det er hele tiden 1 skidt frem, og 2 tilbage.

Sådan er det, små problemer er store for normale menneske - de kæmper også hver dag.
Bare husk på at det ska gå ned af, før det kan gå op af. ikke? :)
Og vend endelig tilbage hertil og skriv når lortet brænder på og du vil ud med nogle tanker. Må du hellere end gerne :)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Kære Sjuz.. Dejligt at høre fra dig igen.. troede at du var død og borte.
Sidst vi skrev sammen var i 2006, og der er blevet føjet noget til historien må jeg sige!

Kh Fanny

Dedikeret medlem

Jeg ser ikke røgen som en ''synd''. Og er opvokset på amager, og hele rygerkulturen sidder i mit hjerte. Alt andet har jeg gang på gang taget kold tyrker fra, nedtrapninger m.m., men tjalden er og har lige siden jeg var 15 været en fast kompangon (stav)
Hashen er trods alt (underligt? nok) mit hoved stof

Ser det heller ikke som en synd - jeg må bare erkende jeg faktisk har det bedre uden. Hvilket er ret svært at holde fast i og med jeg har levet for tjums i mange år.
En sætning jeg har hørt mange gange til møder er "det vigtigste først" så tag dig af det vigtigste udfas de hårde stoffer i dit tempo og lad vær med det være i orden at du ryger.
Mvh

Medlem

Geografisk sted: hasselager
jeg syns os det er flot du tager det første skridt her, jeg har ikke selv prøve dit men noget lignen og selv være i behandling og hele møllen igennem. og ja na er hele ikke mig,. men de er gode og havde i baghånde og de kan lære dig noget godt og give dig det netværk der er så vigtig. det kan være en hønseklub men det kan os være mennesker der står der for dig og som forstå hvad du står i, men ellers er det jo bare og tag en ting af gang og det vigtig først. også tro på det nok skal lykkes.. og husk du dør ikke af og blive clean( så skal du ihverfald ikke være i gode hånder hehe ) men du dør vis du lever et liv på gaden specielt.. håber det beste for dig.. og huske det er dig der skal tag det første skridt :)

Medlem

Hvil i fred Rune.. Føler med dig :-(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Er TS afgået ved døden? :(

Dedikeret medlem

Går ud fra det er kæresten som hed Rune.

Medlem

Ja, Eso havde kontakt til hendes kæreste på jubii ''skibet chat'' og skulle have været ovre og tage dex med ham, og 14 dages tid efter kom meldingen om at han var død :(

Medlem

Sådan er det, små problemer er store for normale menneske - de kæmper også hver dag.
Bare husk på at det ska gå ned af, før det kan gå op af. ikke? :)
Og vend endelig tilbage hertil og skriv når lortet brænder på og du vil ud med nogle tanker. Må du hellere end gerne :)

Omg. sidder med de største moralske tømmermænd. Tog et tilbagefald på ritalin og alt muligt andet. glemte folk holdte af mig og at jeg sårede dem. Så nu sidder jeg hjemme i en mørk lejlighed og tårende triller bare. Bare det at blive siddende, oh ik ta ud og skaffe noget, er svært. har såret alle igen

Medlem

Hvil i fred Rune.. Føler med dig :-(

RIP, d 21 feb var det 8 år siden. han sidder stadig lige dybt i min hjerte

Medlem

Går ud fra det er kæresten som hed Rune.

Ja, han begik desværre selvmord.... r.i.p. my love

Medlem

Er TS afgået ved døden? :(

TS? Hvad mener du? hvis det er rune du hentyder til, så ja, det er 8 år siden :(

Medlem

Ja, Eso havde kontakt til hendes kæreste på jubii ''skibet chat'' og skulle have været ovre og tage dex med ham, og 14 dages tid efter kom meldingen om at han var død :(

det var ikke dex'ne... han hænge sig selv... hvis han bare havde haft nogle øl den morgen, var det nok ik sket. han var meget problamiseret :( elsker ham stadig til den dag jeg dør

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]