Hej jeg røg sidste joint lørdag aften, og har drukket 2-3 øl og taget 1 phnergan og 1 25 mg seroquel hver aften siden, jeg kan mærke en markant forbedring af mit humør, men jeg får lige et dyk en gang om dagen hvor jeg stortuder og kun tænker på selvmord, men efter den nedtur har jeg det godt igen jeg får kun svedtur når jeg snakker med folk fra komunen og min lære (gjorde jeg også i forvejen) men nu sidder jeg med mega svedtur, er det helt åndsvagt det jeg gør? jeg har tænkt mig at holde den på 1 phenagan og 1 seroquel og to øl indtil jeg ikke har flere øl jeg har 16 tilbage, jeg tænker ikke specielt på øllene om dagen i skolen, først når jeg kommer hjem får jeg lyst til at få en rus jeg har også konstant lyst til at prøve forskellige stoffer og bare generalt blive påvirket, jeg kan godt sidde og se andre ryge, det rør mig ikke sindsygt meget men bliver ked af det en halv time efter, jeg føler også at jeg går glip af noget selvom jeg godt ved at det gør jeg ikke, den følelse er så blevet mindre i dag, jeg er meget selvmedliden og har været det de sidste mange år, og prøver at lade være med at søge medlidenhed men det er bare som om at det er en del af min personlighed, det er kun nu når jeg ikke ryger at jeg virkelig rykker mig jeg skal holde ved nu. det er ikke for at få medlidenhed at jeg laver denne tråd men lavede den egentlig bare for at høre om det er en åndsvag nedtrappning jeg laver lige nu men så kom der sku lige en del mere på.
Jeg undskylder at det måske er meget rodet og ulæseligt
Tak for det helt fantastiske forum her
ville også lige sige at jeg har svært ved ikke at gå her ind og læse om stoffer