Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 10:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej jeg røg sidste joint lørdag aften, og har drukket 2-3 øl og taget 1 phnergan og 1 25 mg seroquel hver aften siden, jeg kan mærke en markant forbedring af mit humør, men jeg får lige et dyk en gang om dagen hvor jeg stortuder og kun tænker på selvmord, men efter den nedtur har jeg det godt igen jeg får kun svedtur når jeg snakker med folk fra komunen og min lære (gjorde jeg også i forvejen) men nu sidder jeg med mega svedtur, er det helt åndsvagt det jeg gør? jeg har tænkt mig at holde den på 1 phenagan og 1 seroquel og to øl indtil jeg ikke har flere øl jeg har 16 tilbage, jeg tænker ikke specielt på øllene om dagen i skolen, først når jeg kommer hjem får jeg lyst til at få en rus jeg har også konstant lyst til at prøve forskellige stoffer og bare generalt blive påvirket, jeg kan godt sidde og se andre ryge, det rør mig ikke sindsygt meget men bliver ked af det en halv time efter, jeg føler også at jeg går glip af noget selvom jeg godt ved at det gør jeg ikke, den følelse er så blevet mindre i dag, jeg er meget selvmedliden og har været det de sidste mange år, og prøver at lade være med at søge medlidenhed men det er bare som om at det er en del af min personlighed, det er kun nu når jeg ikke ryger at jeg virkelig rykker mig jeg skal holde ved nu. det er ikke for at få medlidenhed at jeg laver denne tråd men lavede den egentlig bare for at høre om det er en åndsvag nedtrappning jeg laver lige nu men så kom der sku lige en del mere på.
Jeg undskylder at det måske er meget rodet og ulæseligt :|
Tak for det helt fantastiske forum her
ville også lige sige at jeg har svært ved ikke at gå her ind og læse om stoffer :|

Dedikeret medlem

Du gør det som jeg ser det rigtigt godt raller - hatten af for det.
Svedturene vil blive mildere og psykens udsving mindre hvis du holder fast.

Medlem

Er jeg glad for at høre, tak for det :)

Medlem

Hvis du i sidste ende også stopper med at drikke øl (som du skriver du vil) så synes jeg at det er en ganske fin metode du bruger nu, hvis bare den virker for dig : -)

Det er altid hårdt at stoppe med at ryge hash, men som Fso skriver så vil det blive nemmere at håndtere med tiden : -)

Har du en læge med ind over din medicinering? Fordi det kan jo være at han/hun kunne øge dig lidt i seroquel, eller hjælpe med noget andet medicin for at, mindske det psykiske stress der følger når man stopper med at ryge hash. Hvis du ligefrem har selvmords tanker er det jo nok en god idé at få en læge/psykiater ind over, så det ikke ender galt.

Medlem

Fuck lægen hun kan kun sige lykkepiller jeg har to øl tilbage som bliver drukket imorgen også ville jeg stoppe med dem selvmordstankerne har ikke været så voldsomt de sidste par dage men når jeg ser en mulighed kan jeg ikke lade værre med at tænke hey jeg kunne også gøre det på den måde jeg går fra total euforisk tilstand til totalt depri det er mærkeligt :S

Medlem

jeg har ikke haft lyst til at ryge endnu men har kun to øl til i aften og jeg kan godt mærke jeg er ved at blive angst jeg har lyst til at give op men ikke ryge for det giver slet ikke en virkning jeg kan lide ligesågodt som at være fuld kom til at drikke 8 øl selv i lørdags og verden blev så dejlig blød lige nu har jeg mest lyst til at betille noget heroin måske kommer det til at gå bedre imorgen.
jeg har også lige lånt bogen The Secret - for teenagere og jeg er blevet rigtig forvirret og dårlig af den føler jeg selv er skyld i alt da bogen siger at det man tænker kommer til at ske og jeg er bange for at tænke dårligt men jeg kan ikke lade værre med det
følte bare lige at jeg ville ud med det

Dedikeret medlem

Rolig nu lad vær med at ligge for meget i en bog. Hvis du panikker over dagen i morgen så gem de to øl til i morgen. Du har fuldt planen og ikke røget det er super godt gået :)

Medlem

det gik bare lige så pisse godt jeg må se hvad morgendagen har at byde på tak for det hurtige svar

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]