Hej, jeg og en ven prøvede også for første gang MDMA i sidste uge.
Det du beskriver lyder som det come-up som bliver beskrevet mange steder hvis man søger lidt på det.
Jeg mærkede hverken kvalme eller noget af den ubehag du beskriver, men min ven blev vidst ramt hårdt. Han lå lige pludselig og skulle brække sig (sagde den der opkast lyd), og han kunne ikke tale ordentligt, som om at han var mega fuld, han sagde bare lyde og mumlede, og udover det væltede han rundt. Jeg gik dog ikke i panik da jeg havde læst om hvad man skulle forvente, så jeg puttede ham i sofaen og ga ham et tæppe på og en spand. Efter ca. 10 min hvor jeg selv havde det mega godt, og fedt i kroppen, kunne han tale lidt igen, og han kaldte på mig og en anden ven vi var sammen med, han bad os passe på ham, og påvirket af E som jeg var, var jeg rigtig kærlig, så jeg lagde mig og holdt om ham, og lå der i en 10 minutters tid og snakkede om hvor meget bro-love vi delte. Efter ca. 20 min kom han ligepludselig "helt til sig" (han var stadig på E, han havde bare nået sit peak) han kunne snakke normalt, og gå, og han ville bare høre musik og danse - så vi tog ned i byen og havde den fedeste bytur jeg kan huske.
- Jeg har ingen erfaring med kokain, og kan ikke sige om det har noget at ha sagt, men det lyder bare som om du er en af dem der får det skidt under come-up
Så lige til sidst- lad nu være at mixe stoffer.. det er så dumt.