Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 16:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Er iøvrigt med snubi her. Fremover så sig intet! Og man stikker ikke nogen, heller ikke hvis de har stukket en.

Jo!! Med en kniv! :shock:

Medlem
Brugeravatar

Er iøvrigt med snubi her. Fremover så sig intet! Og man stikker ikke nogen, heller ikke hvis de har stukket en.

Men kun hvis de stikker først! Man kan også bruge: skruetrækker, issyl, kuglepen, blyant, spyd, skarp kæp, plæneklipper og til nøds en ildtang :peace:

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem

Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Wow.

Medlem

Det er sørgeligt, men desværre skal vi nok bare være glade for at "vores" politi nøjes med kvælertag og slag i brystet :/

Hvorfor skulle jeg dog være glad over det?

Medlem

Det er sørgeligt, men desværre skal vi nok bare være glade for at "vores" politi nøjes med kvælertag og slag i brystet :/

Hvorfor skulle jeg dog være glad over det?

Lord almighty, det er jo ikke en opfordring til at du skal frydes, l2readmellemlinjerne.

Jeg har faktisk kun haft en direkte oplevelse med politiet, og den var helt positiv. Der opstod nogle ting og sager, og jeg fik en hård medfart af nogle ekstremt magtliderlige dørmænd, selvfølgelig. Politiet kom og tog mig med, fik at vide at jeg var anholdt, foregik dog langt fra efter bogen, det var bare en henkastet bisætning. Sad og snakkede med betjentene nede i bilen, de var ret flinke, og til sidst sendte de mig bare af sted. Dog har jeg set åndssvagt mange eksempler hvor det modsatte finder sted.

Junior medlem

Kan sagtens nikke genkendende til bla.a G4S råddenskab. De opfører sig som en bande, er voldelige og udøver selvtægt.
Er gentagne gange blevet skubbet rundt med. Deres eneste formål var at provokere mig til at benytte min fysik.
Sidste gang en G4S vagt sagde: "Jeg skal se,hvad du har på dig " Nægtede jeg og tilskyndede ham til at kontakte politiet,
Var resultatet at han slog mig på halsen & derefter fik mig til jorden, ved at tage halsgreb. Da jeg lå på jorden, fik han 3 civile til at holde mine arme og ben. I rapporten skulle jeg både have flygtet og bidt/kradset. Det skal siges at jeg ikke gjorde nogen modstand, tværtimod...Da vi alle lå på jorden, spurgte en af de civile borgere om jeg var i live, fordi jeg lå så stille. Så det er en sag i retten d.20 juni.
Med hensyn til stikkeri, så drop den røvsyge selvjustits. Der er ikke en kæft der vil løfte en bryn, hvis du "stikker" et af de køtere. Den kultur, med at gøre sig til en "bedre" og mere "ordentlig" kriminel, er hvad det er, spjældkultur. Hold den i spjældet.

Vi ses på grillen eller xhamster, suttere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten

Men kun hvis de stikker først! Man kan også bruge: skruetrækker, issyl, kuglepen, blyant, spyd, skarp kæp, plæneklipper og til nøds en ildtang :peace:

eller hvis man er helt på spanden et stykke karton der er foldet korrekt :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Eventyrland
Jeg blev engang snuppet af en vagt ved en koncert i Ridehuset i Århus. Der stod 3 vagter og voldbefamlede alle gæster, og med det samme fandt de mit ryger. De gik helt i selvsving og snakkede i fucking walkietalkie headset mens de stod ved siden af hinanden! Jeg blev hevet hårdt over i et hjørne af gården og måtte ikke snakke med min kammerat som de også var ved at tjekke. De fandt dog ikke noget på ham selvom han havde noget. Efter noget tid kom der nogle betjente og skulle give mig en bøde (+ en masse andre som også blev taget. Tror der sad 5-6 stykker i kø til at få bøde), men den betjent der så snakkede med mig var rigtig sød og venlig.
Da det var første gang jeg blev taget var jeg mega nervøs og rystede over det hele, han bad mig bare slappe af helt af og sagde at der ikke skete noget. Han spurgte mig på en lidt "far" agtig måde om jeg havde afleveret alt jeg havde, jeg svarede ja, med undtagelse af en nøglering i mit nøglebundt hvor jeg havde noget medicin liggende i. Han kiggede på dem, og jeg forklarede at han kunne slå dem op på medicin.dk, så sagde han at han stolede på mig, men at jeg nok burde have en indlægsseddel i min pung med hvis jeg blev stoppet en anden gang.
Da jeg stadig var nervøs kom jeg til at tage hænderne i lommerne og han bad mig hurtigt tage dem op, hvortil jeg svarede undskyldende at jeg var ret nervøs, så lagde han hånden på min skulder og bad mig drikke lidt vand og bare slappe af igen. Han fik mig faktisk meget ned på jorden oven på den virkelig dårlige oplevelse med de vagter.
Han gav mig bøden med og forklarede at jeg altså ikke måtte komme ind til koncerten, selvom jeg var taget hele vejen fra sjælland. Så sagde han at det var Århus festuge, så istedet for at tage hjem kunne vi lige smutte op i byen og finde noget.

Vi smuttede derfra og spurgte folk om de manglede billet, forklarede vores historie.. Vupti! Så mødte vi 2 fyre der manglede billet. De havde noget hjemmedyrket skunk med, så vi byttede lige over for billet og bud, nu hvor de ikke kunne have den med ind :D

Medlem
Brugeravatar

Den eneste gang jeg er blevet snuppet med røg, var politimanden enormt venlig. Jeg er sikker på, at hvis man er venlig og nede på jorden og "udstråler fred", at man er fri for at blive holdt op i kvælertag eller hvad nu. Personen bag mig (chr.havn metro) der ventede på at indgive oplysninger skabte sig derimod helt vildt overfor samme betjent og endte med at få en slem tur med politigreb og blive råbt ind i hovedet at han skulle slappe af.
Politiet ligger øre til meget, og det hjælper ikke noget at gøre den enkelte betjents arbejde besværligt, når lasten ligger hos staten. Lad dem gøre deres arbejde, og accepter i er blevet snuppet i at gøre noget ulovligt.
Han spurgte mig, om det så var sidste gang vi skulle i kambolage, og jeg svarede at det var det nok, for fremover ville jeg nok bare gå hjem med mit weed, hvilket blev besvaret med et smil og "ja, det er nok en god idé". Jeg modtog aldrig bøden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Det er fint at i har en masse anekdoter om de enkelte gange i er blevet snuppet af politiet. Bare trist, at man intet kan bruge dem til, da de ikke ændrer på at mange politifolk og vagter er korrupte og voldelig. Bare i 2012, var der omkring 1600 klager over at politiet talte nedladende eller racistisk til folk eller brugte unødvendigt meget magt. Og så er der også alle de situationer, hvor folk ikke får klaget, og det tal er nok meget større.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ved du hvor mange hvor mange af klagerne der fik medhold? Og hvor mange der så fik konsekvenser (ud over en skideballe)? Jeg tror ikke at det er mange..

Angående det der med at være flink med betjente, så kan jeg sagtens se hvorfor at vi ikke kan ligge hele problemet over på politiets skuldre. Man bør nok være sød i mod den enkelte bejtent (hvilket jeg også altid er :mrgreen: )

På den anden side står personen og truer med vold hvis man ikke lader ham gennemføre sin overtrædelse af mit privatliv og det medfølgende røveri. At han får penge for det ("jeg gør bare mit job") er bestemt ikke en formildende omstændighed..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Den eneste gang jeg er blevet snuppet med røg, var politimanden enormt venlig. Jeg er sikker på, at hvis man er venlig og nede på jorden og "udstråler fred", at man er fri for at blive holdt op i kvælertag eller hvad nu. Personen bag mig (chr.havn metro) der ventede på at indgive oplysninger skabte sig derimod helt vildt overfor samme betjent og endte med at få en slem tur med politigreb og blive råbt ind i hovedet at han skulle slappe af.
Politiet ligger øre til meget, og det hjælper ikke noget at gøre den enkelte betjents arbejde besværligt, når lasten ligger hos staten. Lad dem gøre deres arbejde, og accepter i er blevet snuppet i at gøre noget ulovligt.
Han spurgte mig, om det så var sidste gang vi skulle i kambolage, og jeg svarede at det var det nok, for fremover ville jeg nok bare gå hjem med mit weed, hvilket blev besvaret med et smil og "ja, det er nok en god idé". Jeg modtog aldrig bøden.

Lasten ligger hos staten, så langt er vi enige. Men man kan godt gøre statens ansatte opmærksomme på, at deres arbejde er en dårlig idé og at de burde problematisere det overfor deres ledelse.

Hvis vi bare acceptere autoriteter og lader være med at stille spørgsmålstegn ved deres gøren og laden, så ender det galt. Overdrivelse fremmer forståelse, så: Hvad med SS, Stasi osv.? De gjorde jo også bare hvad de fik besked på. Derfor håber jeg, da ikke du synes, at man skal acceptere den slags instanser.

Se bare en mand som Lars Kragh Andersen: http://da.wikipedia.org/wiki/Lars_Kragh_Andersen

Jeg er ikke altid enig med ham, men jeg har kæmpe respekt for hans beslutning om at forlade politiet fordi han ikke kunne stå inde for mange af de formynderiske projekter som går udover almene borgere.
Hvis alle os mere eller mindre intellektuelle hashbrugere (dem synes jeg der er mange af herinde), kan formå at snakke noget fornuft ind i hovederne på politimændende. Så lad os da gøre det. Hver gang en betjent forlader politiet med argumenter som Lars Kragh Andersen, hver gang kommer der endnu en god grobund for en god debat. Ligenetop fordi folk med en politi uddannelse, har en lidt bedre gennemslags kraft i medierne, end hashrygere der bare gerne vil ryge mere.

Selvfølgelig skal man ikke råbe op som en anden Khodr Mehri. Men forsøg at problematiser deres erhverv overfor dem. Jeg tror det hjælper.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]